Dads - Pilot

Egy újabb komédiával szolgál az egyik amerikai tévéadó. A Dads című sorozat, ahogy a címéből is kiderül, az apákról szól. Bár a sorozat egész jól nyitott, ezek a számok csak kevesebbek lesznek, így nem jósolok sok évadot neki.




Mint a legtöbb sorozatot, ezt is egy ember miatt kezdtem el nézni. Egy ismeretlen sorozatban csak azért szoktam belecsapni, hogyha van egy olyan színész, akit ismerek vagy szeretek. Nagy ritkán előfordul, hogy a történet fog meg, de itt nem az volt a hunyó.

Brenda Song az, aki miatt megnéztem a Pilotot, ami szerintem nekem elég is volt. Bár egy rész alapján nem sokat lehet leszűrni egy sorozatból, nem volt egy egy akkora durranás. Bár egész jó szereplők vannak és a karaktereik sem rosszak. Az egyedüli baj a történettel van. Apák. Mit is lehet ebből kihozni? Eddig nem sokat.
Edott két férfi, akiknek az apja hazatér és újra boldogítja őket. Brenda a titkárnő, vagy mi, még nem sikerült megállapítanom. Tehát dolgos emberek, az egyiknek családja van, a másik meg barátnőzik.

Bár a viccfaktor nem olyan rossz, azért még mindig nem olyan, mint kéne lennie. Vannak ennél sokkal jobb és viccesebb sorozatok is, nem is beszélve, hogy vannak olyanok, amiknek még jobb története is van.

A pilot értékelése: 10/4. Semmi extra. Bár azt is hozzá kell tennem, hogy a komédiák nem nekem valók, azért nézek belőle egyet-kettőt és azok ezerszer jobbak ennél. De, ha valakit ennek ellenére is érdekel, hát hajrá. :)

3 megjegyzés:

  1. Milyen vicces sorozatokat nézel? Mert én nem nagyon talàlok jókat. Elöre is köszi írj amennyit csak tudsz. Kitty

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hm....szeretem a The Big Bang Theoryt, az Így jártam anyátokkal sem rossz, aztán ott van egy halom animációs is, mint a Family Guy vagy a Simpson család, de, ha nem azokat szereted, akkor még tudom javasolni a Két pasi meg egy kicsit Ashton Kutcherrel, vagy a Friends with Benefits. Stb....de, ha megnézed az ajánlót fent a menükben ott is fogsz találni, egyet-kettőt. :)

      Törlés
  2. Ok köszi :) megnézem

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...