Under The Dome - Vége az első évadnak

Az egyik legvitatottabb sorozat az idei évben. Bár a nézettsége hatalmas, ami valószínűleg Stephen Kingnek köszönhető, illetve a szereplőknek, de maga a sorozat nem egy hatalmas durranás. A többség valószínűleg tudja, hogy miről szól a sorozat, aki nem, annak elárulom.




Adott egy búra, ami hopp, leesik egy lakott terültre. A város lakói bennrekedtek, ami nekik nem tetszik. Sokan elkezdenek hisztizni, rabolnak, lopnak, majd megint hisztiznek.Volt egy pap, aki nem csak pap volt, hanem bérgyilkos is, igen bérgyilkos. Jól kezdődik mi? Nos, a pap meghal, mert Big Jim kinyírja. Big Jim át akarja venni a "királyságot", de nem igazán sikerül neki egy évadon keresztül. Bár a búra szerint ki kéne nyírni, nem bántjuk, mert Junior apja és szegény fiú, ilyen gyorsan nem tudná eldönteni, hogy hova is tartozzon. Junior már elégszer váltott csapatot, nem is értem, hogy miért is nem közösítik ki. Az a gyerek szerintem tényleg beteg.
Nos vannak még a fiatalok, akik végül felnyitják a kisbúrát, ami miatt fekete lesz a nagybúra, majd a sorozatjunkie képét belinkelve:


Nos a tojás által a búra rózsaszín csillagokat ereszt a magasba, ami valahogy így fest:






Majd a búra fehér lesz, mint az első képen. 
A lényegét a résznek nem igazán értettem, így erre a nagyon értelmes kritikára tellett, de azt hiszem, hogy ennél többet nem is nagyon tud az ember írni egy olyan sorozatról, ami igazából unalmas és érdektelen. Oké, ott a búra, amit nem tudunk, hogy miért esett le? Miért ide? Semmit nem tudni róla. tehát az első évadban semmi lényegeset nem tudni meg. Szerintem, aki csak az első részt látta, simán kihagyhatja az összeset és folytathatja jövő nyáron a többivel, azaz a 2. évaddal. Nem fog lemaradni semmiről.

Az első évad értékelése: 10/3. Lehet, hogy még ez is sok? Azért nem, mert a szereplőket szeretem, csak a karakterei unalmasak. :D A sorozat csak jövő nyáron folytatódik.

2 megjegyzés:

  1. XD Szakadtam... a lényeg, hogy megfogalmaztad. Igazából még nem láttam az évadzárót majd később... igazából annyiból jó, hogy leköt, amikor semmi gondolkodtatóhoz vagy érdekfeszítőhöz nincs kedved. Viszont a Junioros beszólást imádtam. :"D
    Még sok ilyet.
    Xoxoxo MásikRéka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. örülök, hogy tetszett. Én is nevettem magamon egy ideig....de komolyan. erre nem sok mindent lehet írni, mert nem volt benne semmi értelmes.
      Juniort amúgy bírom, mert olyan idióta....ő az egyetlen kiszámíthatalansága a sorozatnak, főleg mikor egy részen belül 5* vált csapatot...xD

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...