Kezdetét vette az őszi tévés szezon

Bár az őszi sorozatszezon hivatalosan már kezdetét vette Amerikában, még nem tekintjük annak, amíg egy igazán jó sorozat nem kerül levetítésre. Itt most arra gondolok, hogy ki és mit néz és melyik kerül azok közül bemutatásra. Bár, hogy őszinte legyek, sok sorozatot nem követek figyelemmel, akkor is 12-éna  Haven van az elsők között, amit már nevezhetünk nagykutyának is a szezonok között, hisz nm az első évada jelenik meg szeptember közepén. (Csak megjegyzem, hogy számomra 29-én kezdődik a szezon a Revengével és az Once Upon a Time című sorozattal!)




23-án debütál a How I Met Your Mother utolsó évada, ahol már végre megismerhetjük a címadó nőt. Ez után 24-én kerül bemutatásra 2 NCIS is, majd követi CSI 25-én, amikor még a tévék képernyőjére kerül a Modern Family és a Revolution is. A tragikus körülmények között elhunyt Cory Montheitre még nem emlékszik a 26-ai debütáló rész, rá majd csak 2-3 hetes szünet után emlékszik meg az összes rajongó és szereplő is. Ekkor debütál még a Big Bang Theory is.
Mint már említettem, nekem 29-én kezdődik a szezon. Vasárnap adják le a Revenge következő évadát és az Once Upon a Time is folytatódik. Ezen a napon lesz még The Good Wife, Mentalista és Family Guy premier is.
A következő hónapban olyan nagyágyúk kezdik meg következő évadukat, vagy éppen az elsőt, mint 3-án a The Vampire Diaries vagy éppen a The Originals is. 7-ei héten a Hart of Dixie és az új időpontban futó Beuaty and The Beast kezdi meg a hetet. 8-án az Odaát következő évada is bemutatásra kerül, majd a következő nap az Arrow 2. évada is helyet kap, illetve debütál a The Tomorrow People Pilotja is. 10-én még egy újonc lesz, ami nem más, mint az Once Upon a Time spin-offja az Once Upon a Time in Wonderland. Október 22-én a képernyőre kerül egy nem őszi sorozat halloweeni része is, ez pedig a Pretty Little Liars, ezt követi a már őszi sorozat és egyben az egyik legjobban várt újonc a Ravenswood. A hónapot a The Carrie Diaries 2. évada és a Grimm zárja.
Novemberben már csak az első hetekben lesz egy-egy újdonság, mint az Enlisted, vagy éppen a Bones és a Lost Girl.

1 megjegyzés:

  1. Khmm... A Bones szeptember 16-tól már látható a FOX-on novembertől kerül péntekre szerintem ezt javítsd ki. :)

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...