A legjobb sorozatpárok #1

Egy újabb cikksorozat. Nem tudom, hogy mennyi része lesz, egyenlőre itt az első.
Sok szériát nézek jelenleg, de régen is sokat követtem, sőt, még az első kedvenceimből is vannak párok, akikért oda vagyok. Sokan ismeritek a The Vampire Diariest, a Pretty Little Liars, a Gossip Girlt is, bár utóbbinak már egy ideje vége van. Ezen kívül ott van még a Hetedik mennyország, a Bűbájos boszorkák és még lehetne sorolni. Mindenki, aki figyelemmel követ egy-egy szériát, lesz egy kedvenc szerelmes párja, akiket szerinte Isten is egymásnak teremtett. Nos, nekem is vannak ilyenek, nem is egy.


A cikksorozat eme részében ez az a pár, aki még olyan sorozatban teszi tiszteletét, ami jelenleg is fut. Elena Gilbert és Damon Salvatore szerelme majdnem 2 éven át forrt ki, majd a 3. évadban érett meg. Elena ennek az évadnak az utolsó részében vámpírrá vált, majd jött egy halom nehézség, amivel megbirkóztak, még ha nehezen is ment. Az 5. évadban végre egy pár lettek, de sajnos az évad utolsó részében szomorú és megrázó dolog történt, ugyanis Damon meghalt. Elena összeomlott és mindennek vége. Szerintem mondjuk hamarosan újra látjuk a férfit az életben is, hiszen a TVD nem működik kettejük nélkül. Ők egymásnak vannak megteremtve az életben is, ami sajnos már nincs így, de én még mindig reménykedem.



Aki nem nézte anno a Beverly Hills 90210-et, neki nem lehet ismerős a Dylan és Brenda pár. Ők a második pár, akiket imádok. Hihetetlen dolgokon mennek keresztül. Sajnos nagyon sok ellenségük akadt és Dylan sem volt az a kitartó férfi, így is volt Brenda legjobb barátnőjével, akivel össze is jött. Bár Shannont kiírták a szériából, akkor is a kedvenceim maradtak. Nagyon kár a színésznőért, hogy ilyen elviselhetetlen, hiszen a Charmedből is ezért írták ki, pedig nagyon kellemes karaktereket alakít és szerethető is. Hozzáteszem, később feltűnt a 90210 spin-offjában is, aminek felettébb örültem.



Ó...Lucas és Peyton. Egyedül szinte csak egy évadban lehettek boldogok. Bár Brook szerint neki Lucas volt az igazi, mégis más mellett kötött ki. A pár már az első részben megtetszett, amikor még csak találkoztak. Az egész sorozat az egyik kedvencem. A színészek olyan mértékű fejlődésen mennek át, amit ritkán látni bármelyik szériában, ráadásul a karakterek is csak épültek. Sajnáltam, hogy kiírták őket a sorozat felénél, mert imádtam őket, bár azért nem versenyezhetnek a Nathan és Hayley párossal, de őket majd máskor. A két színészt a sorozaton kívül is kedvelem, főleg Chad alakítását a Szívek szállodájában, hihetetlen édes volt akkor még.


Bűbájos boszorkák. Itt kíváncsi lennék, kinek melyik pár a kedvence, mert én néha nem tudok dönteni. Ott van Leo és Piper, akiknek csodás családjuk van, de Phoebe és Cole szerelme annyira egyedi és igazi, hogy ilyet még nem láttam. Sajnos a férfi hamar elhagyta a sorozatot, de voltak visszatérő alkalmai, amiknek felettébb örültem. Őket is szeretem az életben, de valahogy a sorozatban teljesen más személyiségek és karakterek.


Hamarosan jön egy egész sorozatos Narancsvidék-kritika, de arra még kicsit várni kell, de megtudhatjátok, hogy kik is a kedvenc párom. Bár Seth és Summer egy mesés és aranyos pár, nekem Marissa és Ryan visz mindent. Ők is rengeteg dolgon mennek keresztül, majd a színésznő a korai összeomlása miatt kiíratta magát a szériából. Sajnáltam, mikor meghalt, hihetetlen pillanat volt, ráadásul utána már nem volt az igazi a sorozat, sőt, az utolsó évad kritikán aluli volt, de erről is később. A lényeg, hogy ők egymás nélkül nem léteznek.



A cikksorozat ezen része egy utolsó párossal búcsúzik. Rory és Logan a Szívek szállodája párosa. Bár szerettem a lányt Deannal is, a fiú olyan unszimpatikussá vált az évadok során, hogy inkább Logan párti vagyok. Imádtam, mikor mindig Zseninek szólította. Sajnáltam, hogy úgy ért véget a kapcsolatuk, aminek lett volna folytatása, de végül nem rendelték be azt az évadot, amiben végre boldogok lehetnének, de legalább belőlük jó kis fanficot lehet készíteni. A Logant alakító színészt a mai napig kedvelem, persze Alexis is a szívem csücske, főleg a Négyen egy gatyánban.

2 megjegyzés:

  1. Ismét egy nagyon jó cikksorozat :D. Nekem is ők a kedvenc párosaim, csak a Vámpírnaplók első két évadában a Stelena szerelem tűnt tökéletesnek, szerintem ők is jó páros voltak. A Bűbájos boszorkákban sok kedvenc párosom van, Cole és Pheobe kapcsolata az egyik legszenvedélyesebb, és legőszintébb kapcsolat, de ugyancsak kedvencem a Pheobe Coopido duó is.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...