Ki mit darál 2014 nyarán?

media-addict.hu mindig jó inspiráció, ha valamiről írni szeretnék. Az oldal készítője minden évben összegyűjti és megérdeklődi, hogy ki és mit fog darálni az adott időben. Én most az idei nyarat veszem latba, ugyanis nekem az érettségi miatt kicsivel hosszabb lesz. Vannak sorozatok, amikkel le vagyok maradva, vannak, amik újoncak, de nem kezdtem bele, de vannak, amiket régóta látni szeretnék, csak nem jutottam el odáig. Illetve még egy csoport, ami kétséges, ugyanis ide azok a sorozatok tartoznak, amiknek nekiálltam, de sosem jutottam túl sokáig velük. Természetesen mindenről kritikát fogok írni, hogy ti is tudjatok válogatni. Olyan napot is tervezek, amikor csak Pilotokat nézek meg és mindegyikről írok, hogy ti tudjatok dönteni, ha esetleg nem tudjátok, hogy belekezdjetek valamibe, szívesen várom a javaslatokat, hogy miről írjak, hátha tudok segíteni nektek. Ti mit/miket fogtok megnézni a nyáron? Van valami listatervetek vagy csak bele a vakvilágba?


Amiről már írtam évadkritikát, vagy fogok:



Aminek a pilotját tervezem megnézni és után a döntök a továbbiakról:

  • Kínos
  • Faking It
  • Trónok harca
  • New Girl
  • Once Upon a Time in Wonderland
  • Reign
  • Revolution
  • Modern Family
  • The Secret Life of the American Teenager
  • Cult
  • Bunheads
  • Család csak egy van
  • Jane by Design
  • Kalandos nyár
  • Make it or break it
  • Nashville
  • Brothers and Sisters
  • Parenthood

Amiket le szeretnék darálni teljes egészében:
  • Dawson és a haverok s01-06
  • Lost Girl s01-04
  • Veronica Mars s01-03
  • Buffy s01-07
  • Agymenők s01-07
  • Grace Klinika s01-10
  • Skins s01-07
  • Girls s01-03
  • Azok a 70-es évek show s01-08

Amiket újra szeretnék nézni:
  • The Lying Game s01-02
  • Beverly Hills 90210 s01-10
  • Internátus s01-07
  • Bárka s01-03
  • Pretty Little Liars s01-04
  • 90210 s01-05
  • Revenge s01-03

Azok, amiknek már nekikezdtem, de nem értem a végére:
  • Smallville s02-végig
  • Arrow s01-02
  • Everwood s02-végig
  • Hősök s01-végig
  • Ravenswood s01

Egyenlőre ennyi, de valószínűleg, sőt, biztos, hogy nem fogok vele végezni, de legalább van egy listám, amin végigmehetek vagy válogathatok. Kijelöltem, amik biztos, hogy meglesznek. Most ti jöttök. Ki és mit néz a nyáron??
Aki nem tudja eldönteni, hogy nézzen-e egy adott sorozatot, annak szívesen segítek. Kommentben írd meg, hogy miről is lenne szó, lehet ez akár film is. Mérlegelem, hogy tetszik-e vagy érdemes-e megnéznem és írok róla kritikát, így is kedvezve egy kicsit nektek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...