Információk & köszönet

Nos, szerintem mindenkinek feltűnt, hogy új lett a kinézet. Egy letisztult és frappáns designel lepett meg titeket és engem is Elena O'Connor. Remélem, hogy a színvilág, a fejléc és minden egyéb elnyerte a tetszéseteket, ha valakinek észrevétele van, akár jó, akár rossz, szívesen látnám. Remélem, hogy azért a legtöbbeteknek tetszik és szerintem az oldal végre egy hozzá méltó kinézettel várja a naponta idelátogató személyeket.
Külön köszönet Hallie Sanford kolleginának, aki egyben az egyik legjobb barátnőmmé vált az évek során. Sokat segített a színekben és az elrendezésben, nem csak most, hanem már eddig számtalanszor, remélem, hogy ezek után is számíthatok rá.

Szeretnék még egy dolgot bejelenteni, ugyanis tegnap az oldal a legtöbb látogatottságot hozta, ugyanis több, mint 335 ember látogatott fel az oldalra, ami főleg a Pretty Little Liars kritikámnak köszönhető, de mindegy is, a lényeg, hogy nagyon hálás vagyok, hogy minden nap ennyien jöttök és a blogos megosztások nélkül is, majdnem minden nap már az elmúlt hetekben 200 felett van a napi látogatottság. Hihetetlenül boldog vagyok, hogy elértem idáig és remélem, ezek a számok csak nőni fognak. A nyár során főleg, amikor sok-sok pilotot nézek majd meg és mindenről beszámolok nektek, de még egy hét türelmet kérnék, vagyis kettőt, ugyanis 23-24-én megyek szóbelizni, így most a tanulásra fordítom minden időmet, de egy-egy bejegyzéssel megleplek majd titeket minden nap.

Még egyszer nagy köszönet Elena O'Connoernak és Hallie Sanfordnak, akik ennyit segítettek abban, hogy ilyen színvonalas kinézetünk legyen és persze nektek is a folyamatos támogatást és segítséget! :)

A napokban lehetnek még változások, ami eszembe jut, vagy nem nyerte el a tetszésemet, azon változtatok, de nagyobb fennakadások már nem lesznek!

2 megjegyzés:

  1. Köszönöm a megemlítést:D Nagyon szívesen segítek neked bármikor bármiben. A színvonal a tartalom miatt magas, mert nagyon jókat írsz, és tényleg szerintem ez a legjobb ilyen oldal, nekem a kedvencem, és remélem, hogy még több látogatód lesz, és sok-sok feliratkozód.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...