A legszebb filmes kapcsolatok

Ki ne álmodna arról, hogy egyszer Bella helyébe lép az Alkonyatból, vagy akár Rómeó kedvese lesz. Mindenki szeretne magának egy szőke herceget fehér lovon, van, aki megtalálja, van, aki sajnos sosem lel rá élete szerelmére. Ebben a cikkben azokat a párosokat gyűjtöttem össze, akik rátaláltak az élet értelmére a szerelem terén.


Andie és Ben (Kate és Matthew) a Hogyan veszítsünk el egy pasit tíz nap alatt? szerelmes párja. Nekem ez a film sokat jelent, ráadásul szerintem az egyik legjobb romantikus komédia. A pár nagyon jól működik együtt, ráadásul a színészek is tökéletesen alakítják az őrült szerelmest.


Ne vegyétek le a fejem, de szerintem Bella és Edward nagyon összeillő páros, ami köszönhető a két színész esetlenségének, hiszen mind a ketten pont ugyan olyan szerencsétlenek. Nem csoda, hogy a való életben is összejöttek. Amúgy a pár szerintem az egyik legaranyosabb a filmes történelemben.


Ugye-ugye a Hamupipőke története. Sam és Austin annyira édesek, amennyire a színészek is azok. Mind a kettejüket a mai napig imádom, ráadásul a film éppen tíz éve készült, tehát nem mai moziról beszélünk, ami elég durva, hiszen a két színész még ma sem öreg. A szerelmes pár nagyon aranyos, visszahúzódó és semmi erőltetett húzás sincs a szerelmük történetében.


Tris és Four (Négyes) szerelme szerintem érdekes. Bár már a történet elején sejteni lehetett, hogy összejönnek (aki olvasta a könyvet, az pedig tudta is), viszont nagyon szépen fel volt vezetve és tetszett, hogy nem az első pillanatban ugrottak egymásnak. Továbbra is az egyik legtehetségesebb színésznőnek gondolom Shailenet és várom a további történetet.


Aubrey és Dav szintén egy esetlen páros, viszont a film nem volt egy hatalmas durranás, a történetről ne is beszéljünk, de a maga módján mégis aranyos volt a szerelmük. Plusz pont, hogy az életben is egy párt alkotnak a film óta.


Az egyik legjobb páros pedig nem más, mint a kedvenc filmem, a Harry Potter párosa. Ezen a filmen nőttem fel, az ő kapcsolatuk végig ott volt, ha a háttérben, de akkor is. Hét év alatt sikerült összejönniük, majd később családot is alapítottak. Nem is lehetett volna szebb a befejezés.

5 megjegyzés:

  1. Szia :)
    Nagyon jo lett a listad.Az egyik kedvenc parosom nekem is Hermione meg Ron.A legtobb fan azt varta volna hogy Hermione meg Harry jojjenek ossze de szerintem ez igy lett jo.:)
    Majd ha kedved lesz megcsinalhatnad a legjobb sorozatparosokat is.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az is van. Itt megtalálod: http://revorina.blogspot.co.at/2014/06/a-legjobb-sorozatparok-1.html
      Mondjuk annak még lesz több része is! :)

      Törlés
    2. Nekem is ők a kedvenc párosaim, bár Edwardot és Bellát kevésbé szeretem, de ahogy írtad az esetlenségük miatt is olyan összeillőek. Tris és Négyes esetében is egyetértek veled, nagyon jó volt, hogy húzták a végéig, és lassan bontakozott ki a szerelem, annak ellenére, hogy lehetett tudni, hogy összejönnek, de én nagyon vártam már végig, hogy a szerelmük beteljesedjen.

      Törlés
  2. Én az évek során igazén megszerettem Shailenet, remélem, hogy nem lesz egy esetlen tucatsztár, mert kár lenne érte! :)

    VálaszTörlés
  3. Ohh Bocsi nem lattam h mar irtal kritikat.
    Akiket ot felsoroltal mind nagyon aranyosak de nekem meg mindig a kedvencem a Chuck es Blair paros :) *-*

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...