Koszorúslányok bosszúja - 2010

Annyira édes filmet láttam, hogy gondoltam, megosztom veletek ezt az élményt, hátha valakit még érdekel ez a klisés alkotás. A koszorúslányok bosszúja című film 2010-ben készült el. Gyanítom, hogy nem volt hatalmas sikere, mert nem volt tele akcióval meg szerelemmel sem, de szerintem egy nagyon kedvelhető filmet élvezhettem végig. A mozit az ABC Family készítette, így sejteni lehet, hogy mi és hogyan fog történni.


Adott egy csapat lány, akik már kiskorúk óta jó barátnők, majd az évek során eltávolodnak egymástól. Caitlyn egy hárpia, aki mindig dróton rángatta a lányokat. Mindig esküvőset játszottak, ahol ő volt a menyasszony, míg a többiek mindig koszorúslányok voltak. Majd jó pár évvel később ez valóra válik, amikor valóban férjhez megy, de az egyik barátnőjétől ellopott(?) férfihoz. (Na igen, van, ami nem derült ki a filmben.) Terhesnek hazudja magát, hogy a pasi elvegye, mert gazdag és a csaj anyja egy gazdag férfit akar a lánya mellé, kissé pénzéhes a mami. A lányok bosszút esküdnek és mindenképpen megpróbálják megakadályozni az esküvőt és szerintem nem spoilerezek, ha azt mondom, sikerült nekik. Kiderült, hogy nem terhes, majd sikerült elhitetni ezt a pasival is, aki végül a másik lány kezét kérte meg. A film alatt Parker is talált magának szerelmet.

A szereplő Raven, akit a Cheetah Girlsből ismerhetünk, illetve a Privileged JoAnna Garciája, aki azóta már az Once Upon a Time Arieljeként is bemutatkozott. Őszintén semmi extra nem történt benne, a színészek sem voltak kiemelkedően jók, de rosszak sem. Szerintem egy délután mozinak tökéletesen megfelel, én élveztem és nem untam el magam a felénél, mert voltak benne olyan poénok, amikért oda voltam.

Értékelés: 10/8. Minden lány, aki szereti az esküvői felhajtásokat vagy a szerelmes sztorikat, az nézze meg ezt a filmet, mert szerintem tetszeni fog neki, bár azért ne várjatok túl sokat, de túl keveset sem. Készítsetek be egy kis popcornt és nevessetek egy jót!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...