In This Moment - Sick Like Me

Múltkor "megvádoltatok", hogy mindig ugyanolyan dalokról és ugyanazon előadókról írok kritikát. Nos, most úgy döntöttem, hogy rajtaütés szerűen keresek dalokat és videókat. Az első, egy igen kemény rock lett, de, hát kérem szépen, egy kritikusnak mindenről kell tudnia írnia. A dal meglepően tetszett, majd megnéztem a videót és nem tett jót az érzéseimnek. Azt hiszem nem találtam meg a legújabb kedvencemet, de az tuti, hogy egy jó kis értékelésnek tökéletes. A frontasszony igen érdekes stílust képvisel, de továbbra is mondom, hogy a dal meglepően tetszik.

Értékelés: 10/8. Elsőnek nem rossz, majd még máskor is próbálkozom, hátha találok valami jót.

2 megjegyzés:

  1. Mikor megláttam a bejegyzés címét nagyon meglepődtem, de gyorsan meg is nyitottam. Pár napja hallgattam meg ezt a számot, de nem jött be annyira, mint például a Whore, az nagyon ütős, de ha ez nem tett jót az érzéseidnek, akkor ez a klip szerintem sokkolna, csak egy "picikét" durvább, de azért linkelem: https://www.youtube.com/watch?v=GurkREc-q4I
    És még ezt szeretem tőlük, ez hangzásban nincs olyan durva, de látványban annál inkább: https://www.youtube.com/watch?v=dXMfdpjnAHU

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök, hogy tetszik. Próbálok változatosabb lenni, ezek szerint bejön! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...