Őszi pilotkritika-sorozat #2

Többször elterveztem, hogy neki állok és megnézem a Grace klinika eddigi részeit, de sosem jutott el odáig. Most végre sikerült leülnöm és élveznem az első részt, ami meglepően tetszett, bár nem erre számítottam. Az biztos, jól tettem, hogy eddig nem kezdtem el nézni, ugyanis nem is értettem volna a lényeget, ráadásul talán most már vagyok annyi idős, hogy élvezzem.


A történet Meredith és még pár orvos gyakornokságát mutatja be egyéb főorvosok mellett. Amellett, hogy van benne rengeteg orvosi megjegyzés, amit az emberek többsége nem ért, engem főleg a mellékszálak fogtak meg. Nem feltétlenül a szerelmi dolgok, hanem a különböző mellékszereplők története. Érdekes látni, hogyan küzdenek ezek a gyakornokok az egész orvosi dolgokkal, hiszen eddig "csak" órákon ültek és hallgattak, most az életben kell teljesíteniük, ami nem olyan egyszerű, mint gondolták, hiszen rögtön első nap 48 órát dolgoznak, ami mindenki számára megerőltető lenne.


Érdekes volt látni, hogy különböző, később már filmes színészek, hol kezdték meg a karrierjüket, hiszen Katherine Heigl is ebben a szériában mutatkozott be, ami számomra meglepetés volt, mert azt hittem, hogy ő filmszínésznő. Természetesen nem ő volt az egyetlen, hiszen több színészt is felfedeztem, akiket később különböző sorozatokban láttam mellékszereplőként. Engem a Dr. Housera emlékeztet, persze ebben kevesebb volt a vicces jelenet, annál több volt a dráma. Nem vagyok oda az orvosos szériákért, de úgy gondolom, hogy ezt még meg fogom próbálni, mert meglepően szerettem az első részt. Nem volt semmiből sem túl sok, sem pedig túl kevés. Nem egy dologra helyezték a hangsúlyt, hanem nagyjából mindenkire és mindenre szántak elég időt. 

Aki élvezte a House, annak mindenképpen ajánlani tudom a sorozatot, ha még nem kezdte el. Nem kell félni attól, hogy túl sok lenne benne az orvosi megjegyzés, mert éppen jól eltalálták a mennyiséget. Aki szereti a drámát és a szerelmes sztorikat, annak is tökéletesen megfelel a Grace klinika, hiszen egyikből sincs hiány.

Értékelés: 10/8. Érdekes lesz az első évad, ebben biztos vagyok. Azt mindenképpen meg fogom nézni és írok róla és, ha tetszett, akkor természetesen folytatom és hátha az egyik kedvenc szériám lesz, hiszen minden évben találok egy ilyet legalább. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...