Thalía - Por Lo Que Reste de Vida

Állítólag én mindig ugyanolyan dalokról írok kritikát, aminek az az oka, hogy nem szeretem a rappet és egyéb műfajokat, maximum rosszat tudnék írni, az sem lenne mindig jó. Most egy nem angol dalt hoztam nektek, egy olyan előadótól, akit szerintem sokan ismernek.
Thalía volt mindig az egyik legnagyobb mexikói énekesnő és a 43 évével még ma is úgy néz ki, mint egy huszonéves. A dalai szerethetőek, a videói átlagosak, de mégis sokan hallgatják. Miért? Mert a legtöbb spanyol daltól nem kell kifutnom a világból, a pörgősebb muzsikáiktól mindig jó kedve lesz az embernek és táncra akar perdülni. Ez a dal egy kicsit lassabb most, viszont szerintem ugyanolyan szép, mint egy Mariah Carey dal.

Értékelés: 10/8. Egy énekesnő, aki sosem öregszik meg, nem kaphat kevesebbet.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...