Vámpírnaplók - Elérkezett az utolsó évad?

A The Vampire Diaries megkezdte a 6. (lehet, hogy utolsó) évadát. Én nagyon szomorú vagyok, hogy lassan véget ér, ugyanis neki köszönhetek nagyon sok mindent. A sorozat szerettette meg velem a feliratos szériákat és filmeket, ráadásul ez volt az első, amit az elejétől kezdtem el nézni és ez volt az legelső sorozatom is, amit felirattal követtem hétről-hétre. A Vámpírnaplók sem ugyanolyan, mint 6 éve, viszont úgy gondolom, hogy egyik sorozat sem marad a régi ennyi rész és ennyi évad után. A legtöbb a negyedik évadban kifúj, amit az itteni készítők is 'sikeresen' véghezvittek, viszont mégis maradt közel két millió ember, aki még mindig a vámpírokkal tart.


Az évad egy ismeretlen vámpírral kezdődött, aki megölt két embert, később persze kiderült, hogy Elena volt az. Sokan nem tudják feldolgozni Damon és Bonnie halálát, van, aki tagad, van, aki mágiához fordul, de Jeremy például újból az italhoz fordul. Az előző évadban sokan visszatértek a halálból és jelen vannak, viszont két szereplő sajnos meghalt. Damon és Bonnie jelenleg nem tudni, hogy merre vannak, viszont hamarosan erre is fény derül, addig persze figyelhetjük a többi szereplőt.

Stefan autószereplőnek állt egy másik államban és bár az érzelmeit nem kapcsolta ki, új barátnőre tett szert. Nekem egy kicsit az az érzésem, hogy Stefan saját magát hibáztatja, ezt mondjuk megszokhattuk tőle, de logikus is lenne, hiszen, ha ő nem halt volna meg, nem történt volna meg minden. Szerintem magát okolja, hogy Damon nem jött vissza és jelenleg is tagadásban van, vagy pedig továbbra is keresi, hogyan hozhatná vissza őket. Az új csaj szerintem csak megmutatja, hogy túllépett Elenán, amit amúgy eddig is tudtunk, legalábbis Caroline miatt.
Természetesen a szőke barbink is jelen volt, aki édesanyjával piknikezget egész nyáron. Ez nekem valahogy értelmetlen volt. Lehet, hogy túl sok mindent akartak belesűríteni egy részbe? Nem tudom, de Caroline semmi mást nem csinált a rész alatt, csak telefonált. Komolyan, letette ezt a készüléket egy percre is?

Jeremy újra iszik és Matt-el él együtt. Igazából nem sokat láttuk őket, de ennyi elég is volt, jelenleg nem ők a középpontok. Szerencsére nem vitték őket túlzásba, de jelen voltak, hogy a rajongók boldogok legyenek. Tyler és Alaric is visszatért az élő sorába, de utóbbi most már egy igazi Ősi vámpír, aki másik vámpírokat is meg tud igézni és még nem igazán tudta felfogni, hogy vért iszik, hiszen örök életében utálta a vérszívókat. A vérfarkasunk viszont már nem hibrid. Tylernek szembe kell néznie azzal, hogy újra az átok alá kerülhet, ha nem tud viselkedni. Tudja, hogyha megöl valakit, újra az lesz, aki mindig is utált lenni, nem véletlenül élvezte a hibrid létet, hiszen ott nem kellett átváltoznia.


Elena volt az, aki a legtöbbet volt jelen a részben. A lány mágiához fordult, hogy láthassa halott szerelmét. Luketól kapott növényeket, amik tulajdonképpen függővé tették Elenát, aki nem tudja elengedni szerelmét. Végül Alarichoz fordul, hogy igézze meg őt és felejtse el Damont, amit az előzetesben láthattunk is, hogy meg fog tenni. Tulajdonképpen nem törli ki az emlékéből, csak átformálja azt, hogy ne fájjon neki.
Sokan nem bírják Elena nyavalygását, de szerintem senki nem tudja elképzelni, hogy min mehet keresztül, hiszen senkije nincs, legalábbis mindenkije meghalt egyszer, de nem sikerült mindenkinek visszatérni. Damon elvesztésével betelt a pohara és nem akar többet szenvedni, véleményen szerint meg sem tudna birkózni az elvesztésével, ha végre felfogná. Én továbbra is szeretem a karaktert és a színésznőt is, érdekel, hogy végül ki mellett köt ki és, hogy mi lesz a sorozat vége, mert szerencsére, ha ez az utolsó évad, akkor még van idő a végét úgy átírni, hogy lezárt legyen. Ezt csak a csatorna és a készítők tudják.

Értékelés: 10/7. Nem volt az igazi, viszont a sorozat jelenlegi minőségéhez képest, szerintem rossz sem volt. Érdekel, hogy mi lesz Damonnal és Bonnieval, hogy hol vannak és, hogy hozzák őket vissza, illetve kicsit hiányérzetem volt, ugyanis nincs gonoszunk. Ne feledjük, hogy a következő részben azért Enzo is jelen lesz végre, így megint lesznek viccesebb pillanatok és egy kis Damon szarkazmuspótlást is kapunk majd.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem Caroline viselkedése is érthető volt, az anyja majdnem meghalt, nem térhet vissza a szülővárosába, és azon fáradozik, hogy próbálja megszüntetni a határt.Elena viselkedése teljesen érhető, együtt tudtam vele érezni. Én még elnéztem volna a részt, olyan hamar eltelt az a 40 perc.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na igen, rövid volt. :D Mondjuk azt nem tetem hozzá, hogy sosem voltam Caroline rajongó. :D Ha választani kell, akkor Elena inkább, bár tudod, hogy Lexit szeretem a legjobban. :P

      Törlés
    2. Én meg teljesen Caroline rajongó vagyok, de szerintem ez a szerepjátéknak is köszönhető :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...