A nyár legjobb sorozata (Szavazás!)

Már régóta tervezem, hogy csinálok egy szavazást, de nem volt ötletem, hogy mi legyen az. Most eszembe jutott, hogy milyen jó lenn így a finálék előtt egy szavazást csinálni arról, hogy melyik sorozat vitte nálatok a prímet a nyár folyamán. Bár rengeteg sorozat megy a nyár folyamán, mégis csak azokat veszem a kalapba, melyek nagyobb sikernek örvendenek, vagy épp most kezdték a pályafutásukat. Szavazzatok vasárnap 18:00-ig. A legtöbb szavazatot kapó sorozatból készül egy naptár, illetve egy hosszabb cikkben ismertetem és írok róla egy kritikát is! Szavazzatok! :)

7 megjegyzés:

  1. Nem lehetne többre? Kb.: Under the Dome, Teen Wolf, The Fosters...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Többször enged szavazni! :) Egyszerre nem tudsz, de ha frissíted, akkor igen! :)

      Törlés
  2. A Devious Maids-ra voksoltam volna, kár, hogy kimaradt a szórásból :/ Így viszont Teen Wolf :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát sajna nem lehet benne miden. Próbáltam csak a nagyobb sorozatokat kitenni! :D

      Törlés
    2. Mi mitől nagyobb? Csak mert a Devious Maids nézettségben például veri a Fostert, Twistedet, a SAB-ot.... Persze, értelek én, szelektálni kell, csak mi alapján? :)

      Mondjuk, én tavaly rájöttem, felesleges idén ezt megszavaztatni, mert nincs olyan opció, ami ellen a Teen Wolf és/vagy a PLL felléphetne, lefutott meccseket meg uncsi lejátszani

      Törlés
    3. Mondjuk az is igaz. Úgy lenne az igazán érdekes, ha PLL nélkül vagy Teen Wolf nélkül csinálnánk, de akkor is ott van még a True Blood. Igazából simán tudni, hogy mikor melyik nyeri, de hát ez van...:D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...