Túl az 5000-en

el sem hiszem, hogy ezt is megértem ilyen rövid idő alatt. Június közepén nyitottam meg a kritikás blogrészt és azóta már, több, mint 5000-en voltatok itt! El sem hiszem. Ráadásul nagyon sokan vagytok aktívak. Naponta jönnek megjegyzések egy-egy kritikához. A chatben is nagyon sokan írtok, amiért hálás vagyok. 11 feliratkozóval büszkélkedhetek, de ennél sokkal többen látogattok naponta. Most már jó pár napja 100 látogató felett van a napi látogatottság, ami nekem hatalmas élmény és amit nagyon köszönök nektek! :)

Remélem, hogy ennél csak többen leszünk napról-napra és azt is, hogy sok kommentet és feliratkozót is begyűjthetek! :) Szeretném, ha lennének állandó olvasóim is. Aki már most az, az írjon komit ide és mondja el, hogy miért jár ide minden nap! :)

UI.: Ez a 100. közzétett bejegyzésem is! :P

6 megjegyzés:

  1. Hogy miért vagyok itt minden nap? Mert baromi hasznos dolgokról írsz. Kedvenc blog. :) s.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm ezt a rövid dicséretet! Mindennél többet ért! :)

      Törlés
  2. Én is szeretem a blogodat, de azt tudod, már a kezdetetktől látogattam, komentelgettem néha, akkor is amikor még csak személyes blog volt :D. A blogod pedig egyszerűen szuper :D

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jók a kritikáid. Szívesen olvasgatom őket, mert általában egyezik a véleményünk.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök neki és köszönöm a véleményed! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...