Pretty Little Liars - Nyári finálé

Huhúúú....ez volt ám a rész a javából. Eddig az évad során, illetve az előző évadban is csak csalódtam szinte a készítőkben, de ez, mindent felülmúlt. Komolyan, az utolsó egy-két perc vitt mindent nálam a sorozat történetében, ugyanis lehet, hogy nem nagy dolog nektek, de nekem az, főleg, hogy ez egy nem kiszámítható dolog volt. Nem reklámozták a dolgot, ráadásul tényleg váratlanul jött. Eddig mindig osztottak meg olyat velünk, ha nagy dolog történik, ami alapján csalódnunk kell, mert ezt már eddigi is tudtuk, csak megerősített benne. A mostani történet vége viszont egy váratlan fordulattal ért véget. nem tudom, hogy sírjak vagy nevessek, de az biztos, hogy még most sem fogtam fel. Aki nem látta a részt az ne olvasson tovább, mert SPOILERESEN folytatom!



Nem is tudom, hol is kezdjem az értékelést. A rész elejéből nem sok maradt meg belőlem. A sok kis ajándék -A-től a lányoknak, Mona keresgetése, nem hiszem, hogy bárkiben akkora nyomot hagyott volna, hogy most emlékezzen rá. Valamilyen szinten emlékszem a történésre, de olyannyira lesokkolt az utolsó pár perc, hogy a többi törlődött az emlékezetemből.

Jöttek a labdák, majd a fűrész, illetve a koporsó. Nem sok értelme volt egyik "ajándéknak" sem, meg lehetett volna oldani valami teljesen egyszerűbbel is, illetve olcsóbbal. :D Jó, itt nem a pénz számít, de akkor is, nem kellett volna ekkora felhajtás ezeknek a cuccoknak.
Hanna anyja végre szabad. Nagyon tetszett a Caleb és Ashley jelenet is. Bár nem volt benne semmi extra, de olyan kis nyugodt másodperceket adott ebben az őrült részben.
Toby sem húzta sokáig Spence agyát és elég könnyen megbocsájtott a csajnak. Amúgy abban igaza is volt, hogy nem -A verziójaként akarja megtudni, hogy mi is történt az anyjával. Tuti valami őrültséget talált volna ki, hogy ki is ölte meg az anyját. Az is biztos, hogy nem mondta volna meg az igazat, szerintem eddig is minden nyoma hazugság volt és nem is akarta, hogy megtudja Toby mi is történt az édesanyjával.
Aria szála megint felesleges volt, bár a végét elnézve értem mit is akartak vele, de erről majd később. A Jakes percek nem tudom minek is kerültek a részbe, az az egy volt, ami most tényleg nem kellett volna, semmi jelentősége nem volt, ráadásul Aria rögtön el is ment otthonról, ezt a nélkül is meg lehetett volna oldani, hogy ezt a felesleges percet beletegyék ebbe a remek részbe.
Emily és a barátnője is elég felesleges volt, de ott legalább beleszőtték, hogy mi miatt is aggódik a lány. Az egyik legcukibb volt a részben, amikor mindegyik lányt és a párját mutatták egymás után. Biztos azért volt ilyen nyugi, hogy felkészítsenek bennünket a legváratlanabbra.

Ali története miszerint él nem lepett meg. Én már az első évad vége fele tisztában voltam azzal, hogy a lány nem hallt meg. Tudtam, hogy vagy ő lesz -A, vagy valami miatt nem mutatkozik, de még mindig ott van az ikertesós elmélet is, de az most nem lenne logikus és aktuális sem.

Elég morbid volt a néni szemszöge, miszerint Ali nyújtotta a kezét a föld alól, hiszen ott épp ember nem bírja ki sokáig, mert nincs levegő, de még, hogy el is temették? A másik az, hogyha nem halt meg, akkor kinek a holttestét találták meg, amikor Maya odaköltözött? Tehát ezek alapján az ikertesós elmélet az aktuális, de akkor sem értek még mindig sok mindent. Nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de néha elég morbid és értelmetlen a sorozat, de mégis így a jó és ezért nézi minden tini, aki szereti a sorozatot. Térjünk át a rész lényegére, ami bár csak 1-2 perc volt és elég váratlan, de mégis az egésznek értelmet ad, vagy mégsem?


Csak engem lepett meg Ezra és az -A csapat tagja, vagy ő maga -A, már a fene sem tudja, de ebben a sorozatban soha nem biztos semmi. Bár gyanús volt mindig, de általában elvetettem azt az ötletet, hogy ő is benne legyen. Később Ariara gondoltam, hiszen az ő kapcsolatukban nem volt semmi katasztrófa -A által. Mindig teljesen egyszerű okokból vesztek össze, viszont a gyerekről akkor miért nem tudott? Biztos vagyok abban, hogy nem ő -A, de azt tudom, hogy valami köze van mindenhez, ami eddig történt. Hozzáteszem, ha ő lenne -A, akkor nem érteném az egészet. Mi köze Alihez? Amúgy az sem igaz, hogy akkor kezdődött minden, mikor ő ide jött, hiszen már eddig is fenyegette Alit. Mikor megláttam Ezrát, először nem ismertem fel, mert viszonylag lassan mutatták az arcát, de később még féltem is tőle. Olyan furcsán nézett, nem úgy mint eddig. Amúgy azt sem értem, hogy Ezra miért is áll kapcsolatban Ariával? Miért akarja ennyire őt? Lehet, hogy szereti? Vagy semmi köze az egészhez? Én azt is el tudom képzelni, hogy ez az egész rész vége nem is igaz, vagyis olyan szempontból igaznak vélem, hogy nem álom vagy képzelet, viszont az is lehet, hogy ez is egy csavar és valahogy odakeveredett, de nem hiszem, a nézése mindent elárult.


Azt hiszem a mostani résszel megadták Ravenswood alapjait. Amúgy szerintem nagyon sok kapocs lesz a sorozatok között. Mondjuk az is igaz, hogy nem fogja egy ismeretlen sem nézni kívülállóként csak a Ravenswoodot. Ezt csak azok fogják figyelemmel követni, akik valami miatt szeretik a sorozatot, vagy egy szereplőt, mint én. :D Nicole Anderson és Vic Justice miatt érdemes nézni, de, hogy Caleb átmegy, az a legrosszabb, de pont miatta fognak néhány átpártolni Ravenswoodba. Arra kíváncsi leszek, hogy miről is fog pontosan szólni a sorozat. Valamit keresnek majd, vagy teljesen új lesz a sztori és nem lesz semmilyen kapcsolatban a PLL-el. Bár az utóbbit nehezen hiszem el, de majd októberben meglátjuk.

A rész értékelése: 10/10. Főleg, ha az utolsó perceket nézem. Nem tudok tőle eltekinteni. Ha nem lett volna az az utolsó 1-2 perc, akkor tuti valami alacsony pontszámot kapott volna, olyan 6-7 körül, de így sokkal többet ért a rész és az is biztos, hogy nem vártam még ennyire a sorozat visszatérését sem. Januárt, MOST! Most minden véleményre kíváncsi vagyok. Ki mit gondol Ezráról, a részről, Aliről és a többiekről!

1 megjegyzés:

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...