Új kinézet és várható cikkek

Miután a Pretty Little Liars megnyerte a nyár legjobb sorozata címet, ők díszítették a fejlécet. Most viszont, hogy vége ennek a "korszaknak" másik színvilágra és fejlécre cseréltem az előzőt. Nekem nagyon tetszik, remélem nektek is. A fejléc bal alsó sarkában látszódik a készítő neve, amit nagyon köszönök neki! :)
Kicsit szürkésre vettem a figurát, illetve fehérre. Remélem, hogy nektek is annyira bejön, mint nekem. A jövő hét végén, pontosabban vasárnap, vagy akár hétfőn, még nem tudom, jön az első iskolaibb kinézet. persze az oldal nem vált át más témára, csak kicsit fel akarlak titeket készíteni az új iskolaévre. A színvilágot még nem találtam ki, de már vannak ötleteim. A fejlécet én és az egyik barátnőm készítjük majd el. Olyan sorozatok és színészek lesznek rajta, akik valamilyen iskolai filmben  vagy sorozatban szerepeltek. Nem mondok példát, legyen meglepetés! :D

A mai napon jön még este a Teen Wolf félévadzáró kritika, illetve jönnek még órarendek is. Eme bejegyzés után pedig egy videóklip kritika következik, úgyhogy nézegessétek ma is a lapot. Ha esetleg készül felirat a Switched at Birthez a mai napon, akkor az évadzáróról is hozok kritikát, illetve majd hamarosan érkezik a True Blood évadkritika! :) Tartsatok még velem a nyáron. Hamarosan jön az iskola sajnos vagy nem sajnos, de akkor is tartsatok velem, hogy minél több hírrel és kritikával lássalak el titeket és fel tudjalak vidítani. :)

A következő cikkig itt van Enrique új videója, ami nekem nagyon bejön! :)


2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Köszönöm szépen és örülök, hogy még egy személy van, aki csatlakozott a komizókhoz az oldalon! :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...