Frissítések

Mivel a premierek részben még főleg a nyáriak voltak, így a júniusit és a júliusit kivettem, viszont az augusztust bent hagytam, de még nem került fel a szeptemberi, viszont folyamatban van az is. A sorozatok évadpremierkének dátumát is átírtam, javítottam a TVD-t és a The Originalst, illetve lett kiegészítés is, mint a Supernatural, így, aki sok sorozatot néz és nem tudja követni, hogy melyik mikor kezdődik, az oldalon mindig megtalálja azt is. Ha van valami friss, hogy melyik mikor megy majd pontosan, vagy változás, azt jelezni fogom.

A fejléc és a kinézet egyenlőre marad, majd hamarosan cserélem azt is. Esetleg valami ötlet, hogy milyen színséma legyen a következőn, vagy kik legyenek rajta? Szívesen várom a válaszokat, hogy tudjam, ti mit szeretnétek.

Ma még jövök kritikával, érdemes figyelni az oldalt és feliratkozni, úgy mindig tudjátok, ha valamit közzé teszek! :)

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Szerintem ezek a színek nagyon jók, csak fejlécet változtass :)) a fejlécen szerintem legyen a TVD, Odaát, Selena és Taylor Swift :D
    De ez csak az én véleményem :P
    ui.: Majd valamikor beszélhetnénk már ;)

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, nehéz mindenkinek megfelelni ezért is van rajta annyi minden, de mivel nem jöttem bele a dologba éppen most rendeltem. Remélem az is tetszeni fog majd! :)
      Amikor ráérsz írj rám! :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...