1. kívánság: Adam Lambert

Reeka kérte tőlem először, hogy írjak Adam Lambertről, majd Malik Hanna is társult hozzá. Azért is jó ez az egy hét, mert megtudom, hogy mire van igény a későbbiekben. Ha nem bánjátok lányok, a kéréseket egybe vettem, ha már ugyanaz az előadó!


Adam első dala, amit hallottam az az első saját alkotása volt, viszont nem ez a kedvencem. Szeretem a dalait, az If i had you, ugyanis egy pörgős dal, ráadásul abban az időben a csapból is az folyt. Az akkori albumáról kizárólag a videós dalait hallgattam és szerettem, viszont a legutóbbi albumáról minden dalt ismerek. Nem mondom, hogy a kedvenc előadóm, viszont van stílusa, nem fél újat mutatni, nem fél önmaga lenni, ezzel pedig akármilyen formában is, de jó példát mutat az embereknek.


A tehetsége vitathatatlan, élőben sincs szüksége playbackre, ez a legutóbbi koncertje is mutatja, amit nem is akárkikkel visz véghez. Úgy gondolom, hogy ahhoz képest, hogy akkoriban mennyire hajtották előre, mára kicsit eltűnni látszik, de csak számomra. A dalait mindmáig hallgatom, viszont nem vagyok az az őrült rajongó és nem is tudok róla többet, mint amennyi szükségem van rá. Remélem, hogy visszatér az önálló karrierhez, mert nekem az jobban bejött, sokkal jobb dalokat volt képes írni és előadni. Nincs bajom a melegekkel sem, tehát ez sem veszi el a kedvemet, hogy hallgassam, vagy nézzem.

Malik Hanna kérésére pedig, íme az Avicii duettes szám kritikája:

A Lay me down nem az én stílusom, ezt már az első pár másodpercben megállapítottam. Avicii sem a kedvenceim egyike, de van dala, amit szívesen hallgatok. Adam viszont nem ez a stílus, így nekem ez a duett nem jön be. A hang sem az igazi, vagyis nem ehhez a bulizós dalhoz van szokva, ráadásul maga a szám sem nagy durranás. Külön-külön jó előadók, de maradjunk meg ebben, ugyanis ez most nagyon nem sikerült, mondom ezt úgy, hogy most hallgattam meg először a dalt. Azért még azt is hozzátenném, hogy a videó sem lett nagy szám, sőt, nagyjából aludni lehet az egészen.

Értékelés: 10/5. Ez nekem most nem jött be. Lehet, hogy most valakik majd nekem esnek, de nem fogok olyat írni, amit nem gondolok komolyan. Amúgy, ha valamelyiknek rajongója vagy, akkor biztos tetszeni fog, de nekem ez egy olyan semleges szám, se nem jó, se nem rossz.


2 megjegyzés:

  1. először is köszi :)
    Adam azért "tűnik el" mostanában, mert mint te is tudod a Queennel járja a világot, emellett aktívan dolgozik új albumán, ami állítólag 2015-ben ki is jön, de Adamnél a "hamarosan" 2 évet jelent :D azért is futtatják keveset, mert kiadót váltott, nézeteltérések miatt, hogy a saját ötleteit is megvalósíthassa :)
    örülök, hogy szereted, és még jobban örülök a bejegyzésnek róla :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én meg annak, hogy elégedett vagy. A Queennről tudok, az albumról nem, de mindent én sem tudhatok, inkább a sorozatokkal vagyok úgy, hogy kérdezhettek bármit, még ha nem is nézem. :D Hamarosan jön a többi is és remélem azok is tetszeni fognak. :P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...