Jane by Design - Utálom a lezáratlan sorozatokat

Oké, kicsit durva cím, de nem találtam még ilyen szériát, amit azért nem szeretek, mert nincs lezárva. Anno, mikor ez lement két éve, akkor nem követtem figyelemmel, majd nyáron megnéztem a pilotot és onnan nem volt visszaút. Elkezdtem nézni az első évadot, bár a munka mellett nem sok időm akadt, de azért két hét alatt csak befejeztem. Imádtam a főszereplőt, a történetet és mindent. Kár, hogy nem volt nézettsége, hiszen ezért kapott kaszát.


Az egész széria egy kiszámítható történések sorozata, de mégis szerethető. A csodás ruhák, a szerelmi szálak, illetve megannyi dolog, ami miatt csakis kedvelni lehet a Jane By Designt.
A történet szerint Jane állást kap egy híres divattervező cégénél, ahol a gyakornoki állásra jelentkezett, ám helyette főállásban dolgozott ott az iskola mellett. A suliban természetesen tudták, hogy mit csinál, viszont a cégnél nem voltak tisztában a korával, ami amúgy hülyeség, hiszen egy 17 éves tinit ne nézzenek már 25 évesnek, még akkor sem, ha amúgy fiatalos. Na mindegy. A lényeg, hogy az egész évad során azt próbálta elérni, hogy ne jöjjenek rá a korára. Sok-sok kiszámítható dolog volt benne és azt is tudja az ember, hogy miből állna a második évad, ha lenne, de sajnos 18 rész után kaszát kapott, pedig szerintem egy nagyon szerethető sorozatról van szó, amit az ember bármikor el tud nézni. A legrosszabb az egészben, hogy Jane és a legjobb barátja még az utolsó részben sem jöttek össze. Az egész évadban arra céloztak a készítők, hogy majd megtörténik a csoda és egymásra találnak. Mellesleg szerintem nagyon aranyosak lettek volna együtt.

És, hogy mégis miért volt vele bajom, mindezek miatt. Utálom, ha ennyire cliffhangeres véget kap egy széria, amit ennyire megkedveltem. Ott volt a Star-Crossed is, ami bár szintén így ért véget, annyira nem nőtt a szívemhez az egész. Aztán volt még a The Secret Circle, amit szintén szerettem, de mégsem volt annyira vészes a vége. Egyedül a The Lying Game című sorozathoz tudnám hasonlítani, ahol szintén fogtam a fejem és a falba vertem, hiszen olyan véget kapott, hogy legszívesebben kinyírtam volna azokat, akik elkaszálták.

Értékelés: 10/7. Nem írok róla többet, mert igazából azon kívül, hogy aranyos volt, nagyon kiszámítható, viszont évadokig elnézegettem volna még. A sorozat nagyon szerethető, ajánlani tudom mindenkinek, aki még nem nézte meg, de úgy kezdjetek bele, hogy nem kaptok semmiféle lezárást, sőt, inkább csalódni fogtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...