8. kívánság: Imagine Dragons

A következő kívánságot szintén egy névtelen embernek teljesítem. Az Imagine Dragonsot szerencsére ismerem is és szeretem őket. Érdekes, hogy csak mostanra lettek híresek, hiszen azért ők sem ma alakultak. Az első dalaikat a The Vampire Diariesben hallottam meg, majd ezek után kerestem rájuk és ismertem meg őket jobban.


A fiúkat lehetne az új Linkin Parknak is nevezni, hiszen hasonlítanak, csak kicsit modernebb stílusban adják elő, amit amúgy nagyon jól tudnak. Éppen a minap jelent meg a legújabb daluk a Warrior, ami ugyanolyan jó lett, mint az eddigiek. Nem adják alább, az tuti.
Legjobban amúgy a Radioactive című daluk tetszik, pedig már vagy tizenötmilliószor hallgattam meg, de annyira jól fel van építve, hogy nem tudom megunni. Már rögtön az elején érkezik egy kisebb csúcspont, majd megjön a refrén és onnan nincs visszaút. Ami a legjobb, hogy az énekes hangja passzol a dalokhoz és nem mellesleg nagyon jó hangi adottságokkal rendelkezik. Régen hallottam már ilyen jó bandát, mondjuk hozzáteszem, hogy mindig is nagyon negatív voltam az együttesekkel, sosem szerettem őket, sem a nőieket, sem a férfiakat, valahogy nem az én világom, amit csinálnak. Egyetlen egy volt, akiket kedvelte, ez a Black Eyed Spears volt, persze a Linkin Park mellett, amit a nővérem miatt kedveltem meg. 
Természetesen több daluk is van, mint a Demons, ami szintén jó lett, de az előbb említett Radioactive nekem jobban bejön. Ezek után volt még a On Top Of The World című daluk, amit annyira nem kedvelek, nem is nagyon hallgattam, de azért elmegy. Azért azt is hozzátenném, hogy a videós dalaikon kívül nem nagyon ismerek másikakat, de majd egyszer azokat is elkezdem hallgatni. 

Összefoglalva egy nagyon tehetséges együttesről van szó, akik tudják, hogy mi kell a népnek manapság, de mégis úgy teszik meg mindezt, hogy még ők is szeressék azt, amit csinálnak, hiszen már régóta együtt vannak, de csak most figyeltek fel rájuk, mert nem a hírnév hajtotta őket.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...