Újabb kérdőív & egyéb információk

Sok minden történt az elmúlt hetekben és kíváncsi lennék a ti véleményetekre is! A kérdés között található a nyári pilotkritika-sorozatról szólóak, illetve vannak csak az oldallal kapcsolatos dolgok is! Kérlek titeket, ha mér itt jártok, töltsétek ki, mert a kívánság héttel kapcsolatban is van egy-két érdekes kérdés! Én imádom az ilyeneket, akár kitölteni, akár csak megnézni, ugyanis nagyon sokat segítetek benne, hogy a ti kedvetekre formálhassam az oldalt! A végén van pár kifejtős kérdés is, amire kérlek pontos választ adjatok és arra válaszoljatok, ami a kérdés, mert minden pontra pontosan kitérek és nem akarom, hogy ti vagy én belekeveredjek.


Hálás köszönet mindenkinek és remélem, hogy nem csak az én javamat szolgálja majd! :)

A címben megtalálható, hogy egyéb információkat is adok, mindez a kívánsághéttel kapcsolatos. Nagyon köszönöm mindenkinek, aki kért tőlem kritikákat, ebből is sokat tanultam, hogy kit és mi érdekel. Van pár kritika, ami nem készült el, ezeknek jó része azért van, mert mindegyikkel vannak terveim. 
Egy részük sorozat, ami nagy valószínűséggel a pilotkritika-sorozat részei lesznek, ami nem, az megmarad későbbre, ha lesz időm, de egyszer mindenképpen jönnek, fel is írtam mindent! Volt még pár film is, amire még nem volt időm, plusz ott van a Harry Potter, az Alkonyat és a The Lying Game, amiket mostanában szeretnék újra végignézni és nem akartam egy összecsapott, félig emlékezős kritikát idedobni nektek, inkább, miután megnéztem őket tizenhatodik alkalommal is, akkor írok, remélem, hogy nem lesz belőle probléma. Egy film viszont van, ami érdekes, ugyanis Reeka kért tőlem egy bejegyzést a Vágy villamosa című filmről. Rákerestem, belekezdtem, de mivel nem vagyok rajongója ezeknek a fekete-fehér régi filmeknek, így nem sokat bírtam belőle megnézni. Annyit ígérhetek, ha lesz időm és éppen unatkozom, akkor nekiesek még egyszer, de most nincs hozzá lelki erőm. Remélem, hogy megbocsájtjátok. :P

Azt hiszem nem hagytam ki semmit! Még egyszer kérlek titeket, hogy töltsétek ki a kérdőívet, ugyanis azt hiszem, hogy mindenre rákérdeztem és sokban segítenétek az oldal jövőjét és azt is, hogy olyan minőséget és frisset kapjatok, ami megérdemeltek és szeretnétek! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...