A 2014-es nyár legjobbjai

"Vége van a nyárnak, hűvös szelek járnak..."  Az idézet jelen esetben teljesen igaz és az iskola is megkezdődött, de még elevenítsük fel, hogy miért is volt jó az idei nyár.
tavalyi "részben" érdekes dolgokat emeltem ki, idén kicsit mások kerülnek előtérbe. Szívesen várom a hozzászólásokat, hogy kinek és mi volt a nyáron a kedvence és persze, hogy miért.

Szerk.: Elnézést, most vettem észre, hogy Shailene nevét a képen elrontottam. Bocsi még egyszer! :)


Az idén nyáron számos remek dal született és jelent meg, de úgy gondolom, hogy egy olyan múlttal rendelkező színésznőnek visszatérni a zenei világban ilyen sikeresen, az már valaminek számít. Hilary Chasing the sunja egy remek nyári dal és visszatérőnek is tökéletes volt. Már várjuk a lemezt!



A sorozat már tavasszal befejeződött egy időre, de nekem csak nyáron jutott eszembe megnézni, így ez lett a legjobb pótlásom, ugyanis már bánom, hogy akkor nem kezdtem el, bár lehet, hogy ez csak darára jó, mert egyes részek nem voltak annyira jók, de majd kiderül idén, hogy részenként is megéri-e nézni.



A nyár felfedezettje mindenképpen a Reign főszereplője lett. A sorozat első évada már tavasszal véget ért véget és ugye a nyár pótlása lett, így a színésznőt most kiemelném, mert megszerettem, bár már a Teen Wolfban megismertem és szerettem, azért egy főszerep mégis más.



Az idei nyár Ariana Grande nyara volt. A színésznő énekesként tevékenykedik tovább, de már első albumán olyan együttműködések vannak jelen, mint Nicki Minaj, Iggy vagy éppen Jessie J. Kicsit még szoknom kell a stílusát, de egyre jobban megszerettem a dalai egy részét. Kíváncsi leszek a folytatásra is.



Idén nyáron nem bővelkedtünk újoncokban, így nem is volt nehéz választani, hiszen csak a Chasing life maradt meg annál a szintnél, amit még én is nézek. Egy szerethető családi és romantikus dráma, aminek hamarosan érkezik a második fele, ugyanis az első évad húsz részes, de idén az ABC Family karácsonyi részeket tart, amiből a Switched at birth, a The Fosters és a Pretty Little Liars mellett a Chasing Life sem maradhat ki.



A nyár filmje kétségkívül a Divergent lett. A Beavatott trilógia első része olyannyira megtetszett, hogy az egyik kedvenc filmemmé vált. Azt hiszem a közeljövőben rengetegszer fogom újranézni a mozit, ráadásul a remek színészek sem maradhattak ki belőle, ami csak még jobban megszerettette velem ezt az érdekes filmet.


Ha már Beavatott, akkor említsük meg a nyár kedvencét is, aki Shailene Woodley lett. Idén nincs "nyár darája" nyertes, mert nem igazán nőtt egyikhez sem oda a szívem, de a The Secret Life of The Marican Teenagers által igencsak megszerettem ezt a csodás színésznőt. A sorozatból még egy évadom van hátra, de majd írok róla kritikát is.


A nyár pasija lehetne más, mint a három négy év óta imádott Dylan O'Brienem? Az idei évben meg jobban "belé zúgtam", ha ez egyáltalán lehetséges. Tudom, hogy mostanában sokan megszerették, mert több szerepet kapott, de ez szerintem kicsit furcsa, de sebaj, én kitartok mellette jóban és rosszban is.



Érdekes részek nem voltak idén sem nagyon a Pretty Little Liarsban, de megint a nyári finálé egyik momentuma lett a nyertes, hiszen tavaly Ezra nyerte a címet. Idén sajnos elbúcsúztunk Monától, de reméljük, hogy még találkozunk vele.



Idén nyáron sajnos megint volt tragédia, mikor Robin meghalt. Tavaly Corytól búcsúztunk, sajnos idén sem maradtunk gyász nélkül. Nyugodj békében Robin!!



A nyár sorozata idén is a Teen Wolf lett. A The Fosters is versenyben volt, de még mindig nem győzte le ezt a remek farkasos szériát. Remélem, hogy egyszer valaki majd letaszítja a trónról, de ez inkább utóbb legyen, mint előbb, mert ki ne szeretné őket?

4 megjegyzés:

  1. *Ariana masodik albuma ;)
    Bocsi de nem tudtam elsiklani felette.:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Semmi baj. Én is belehallgattam már, de még nem értem a végére...:P :D

      Törlés
  2. Sok sorozat csak névről ismerős számomra, de lehet valamikor majd megnézem őket. Én még ugyanolyan tragédiának tartom Bajor Imre halálát is, mint Robin Williemsét, Hillary száma nekem is tetszet, de valahogy én nem éreztem akkora durranásnak. Arianna valamiért engem olyan szinten irritál, hogy azt nem tudom kifejteni. Pontos magyarázatot nem tudok rá mondani, egyszerűen csak nagyon beképzeltnek tartom, és számomra nem szimpatikus, a zenéjeéről meg inkább nem is beszélnék, mert amit hallotam egyszer tőle, az bőven elég volt. Most nyugodtan támadhatnak a rajongók, de akkor is ez lesz a véleményem róla. A PLL-el még mindig le vagyok maradva, de tervezem, hogy folytatni fogom, és csak reménykedni tudok, hoy le is fog kötni, és végig tudom majd nézni. Nálam az év dala a Three Days Gracetől a Painkiller volt, (igaz inkább tavasz, de én most nyáron hallgattam többször :p)de talán tőlem nem is volt meglepő, hogy rockot fogok mondani, viszont tetszett még Calvin Harristől a Summer is. A nyár filmje számomra A csodálatos pókember kettő volt, mi szintén tavaszi (én már csak így le vagyok maradva a dolgokkal), de pótlásnak is betudható :p. Sorozatokat kevésbé néztem, de ami késik, az nem múlik :D
    Azt hiszem sikerült összehozzak egy szép kis hosszú hozzászólást ismét, de szerintem tőlem már megszokhattad, hogy bizonyos témákban sokat írok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem baj, én csak örülök neki! :D Bajor Imrét valóban kihagytam, Ariana pedig engem is irritált, de mára valahogy megszoktam. A PLL-től ne várj sokat, de hát ez van, már megszokhattuk. :D Az év dalánál én is gondolkodtam, de valahogy mindig itt lyukadtam ki. :P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...