21 fiatal sztár, akikre érdemes figyelni

Az egyik amerikai oldal szerint ezekre a fiatal sztárokra kell a legjobban odafigyelni, ugyanis még nagy jövő állhat előttük. Részben igaz a dolog, de szerintem a feléből sem lesz igazán ismert színész vagy zenész, de majd kiderül. Én azért kiegészítettem a listát, bár nem a legfiatalabbakkal, hanem azokkal, akiknek valóban nagy esélyük van az előre törésben.

Laura Marano - 18
Cameron Monaghan - 20
Becky G - 17
Odeya Rush - 17
Aurora Perrineau - 19
Caitlin Stasey - 24
China Anne McClain - 15
Dylan O'Brien - 22
Bailee Madison - 14
Peyton List - 16
Octavius J. Johnson - ?
Gigi Hadid - 19
Olivia Holt - 17
Joey King - 15
Jacob Latimore - 18
Madison Beer - 15
Nicola Peltz - 20
Ross Lynch - 18
Sabrina Carpenter - 15
Aubrey Peeples - 20
Kiernan Shipka - 14
+

Claire Holt - 26
Maia Mitchell - 21
Emily VanCamp - 28
Vanessa Marano - 21

6 megjegyzés:

  1. Én még kíváncsi lennék, hogy ki kicsoda, mert sokat nem ismerek, és miért gondolják, hogy ők még sokra vihetik.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kb...én a feléről nem hallottam, a másik felét meg nem ismerem...xD

      Törlés
  2. Sajnos ezzel a "cikkel" az a baj, hogy ha meg akarunk tudni bármit is, akkor elkezdhetünk böngészni. Hasznosabb lenne, ha kigyűjtenél mindenkihez pár mondatot, hogy pl.: ha zenei pályán mozog, akkor szólóban nyomul vagy bandával, hogy milyen műfal, esetleg 1-2 számot linkelhetnél, valamint talán hogy hogy fedezték fel őket.
    Filmiparban ügyeskedőkről is hasonlóra gondolnék, hogy mikor kezdték, milyen sikeresebb filmekben, sorozatokban szerelnek. Esetleg a filmek/sorozatok közül, melyekben szerepelnek melyik van szinkronizálva, akár a szinkronoshoz egy kis reklám is jöhetne, mondjuk egy port.hu-s link.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm a tanácsot, a jövőben így fogok tenni! :) Örülök, hogy írtál! :)

      Törlés
  3. lehet, én öregszem, de szinte egyik névről sem ugrik be szerep, pedig elég sok filmet-sorozatot nézek :P ennyire lehetnek tehetségesek.. szerintem inkább csak futtatják őket.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem vagy egyedül....szerintem ezzel akarják őket feljebb tolni, de nem sikerül. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...