4. kívánság: Anubisz házának rejtélyei

A sorozatról egy névtelen emberke kért kritikát, vagyis a pilotról, de mivel egy közel húsz perces részről nem tudok mit írni, így maradok az első két évad kielemzésénél. A harmadik évad idehaza még nem ment le, így, aki elkezdni nézni, az erre is számítson, bár szerintem a második évad vége is tökéletes lezárása lenne a sorozatnak.


Imádom az angol sorozatokat, mert a legtöbb emlékeztet arra a kis brit-feelingre. A pilotot nem tudom már, hogy mikor láttam, viszont az első két évadot valamikor idén fejeztem be. Nem mondom, hogy egy kiemelkedő szériáról lenne szó, viszont ennek nem is az volt a lényege. Külön stílusa és világa van ennek a sorozatnak. Nem tudom leírni, hogy mit érzek, mikor nézem, de egyszerűen mindent kizár az agyam és csak a kis sulira figyelek, illetve a karakterekre. Imádom a szobákat, amik benne vannak, ugyanis nagyon szép színesek és persze feltűnően IKEA-s minden holmi.

Nina és Fabian a történet mozgatórugója és ők szerepelnek majdnem minden kockán. Meg kell jegyezni, hogy bár egy évad 90 részes, egy rész csak 12 perces, mindössze össze vannak vágva. Ott van még Patricia, aki kissé morcos az elején, de idővel megkedveltem, Aztán ott a szőke Amber is, aki kicsit butus, vagyis annak tetteti magát, de ő is nagyon szerethető karakter. Aztán vannak még a fiúk, akik főleg a humor miatt vannak jelen, illetve több mellékszereplő is van, mindet nem lehet felsorolni. Összesen három évad készült belőle, de az utolsóban Nina és Fabian már nem szerepel, a színésznő inkább tanulni szeretett volna.
A történet egyértelmű, Anubisz házában laknak a diákok, akik bentlakásos iskolába járnak, összesen kilenc lakója van egy ilyen háznak, plusz a tanár és a személyzet. Victor a tanár, akit sokáig nem lehetett eldönteni, hogy gonosz-e vagy nem, de nem lövöm le a poént, hogy mi lett vele. A lényeg, hogy nagyon sokat belekavar a kincs megtalálásába. Van egy kis misztikus oldala is a sorozatnak, de úgy gondolom, hogy pont annyit tettek bele, amennyi még elfér benne, hiszen nem ez a történet mozgatórugója, csak néhány részben erősödik meg.
Természetesen szerelmi szálak is kialakulnak a fiatalok között, de nem jelentős egyik sem, hiszen nem erről szól a széria.
A sorozat elején Joy eltűnése volt a téma, de ezt gyorsan lezárták, ugyanis kiderült, hogy él és virul, majd ő is a házban lakott, hiszen előtte Patricia legjobb barátnője volt. Én személy szerint rühelltem a karaktert, borzalmasan unszimpatikus volt.
Az biztos, hogy Nickelodeon sorozat, tehát nem kell tőle sokat várni, de szerintem 18 év alatt ajánlatos nézni, utána nem biztos, hogy mindenkit le fog kötni. Aki szereti az angol stílust és a kissé régies házakat és érzést, annak mindenképpen ajánlanám a szériát. Mivel már vége a sorozatnak, így szerencsére már csak darával nézhetitek, hiszen egyesével nem lett volna annyira izgalmas. Annyit még hozzá tennék, hogy eredetileg nem függene össze mindegyik rész, de szerintem érdemes sorban nézni, mert néha vannak utalások, ráadásul a kincsek megtalálása folyamatos, így le lehet maradni egy-egy tárgy eredetéről.

Értékelés: 10/7. Én szerettem, bár nem volt a kedvencem. Én már idősebb is vagyok a célközönségnél, így nem is csoda, de nem nézném vissza, mert engem már nem kötött le. Akit érdekel egy hosszabb sorozat, sok-sok rejtéllyel, egy kis misztikummal és szerelemmel, annak mindenképpen ajánlanám ezt az angol sorozatot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...