Bulvár: Ian Somerhalder interjú & képek

A legnagyobb magyar Ian Somerhalderes oldalon találtam egy érdekes interjút és hozzá tartozó képeket, gondoltam megosztom veletek. Az http://ianjosephsomerhalder.com/ oldalon már több érdekes cikket is lefordítottak, de úgy gondoltam, hogy a mostanit már én is megosztom veletek. A cikket NEM én fordítottam, csak megosztom veletek.



"Habár már a 35. életévében van, egy nappal sem néz ki öregebbnek a sorozatbeli karakterének koránál (Damon 23 éves – a szerk.). Nem is csoda, hogy ilyen formában van, hiszen szigorú étrendet követ, vitaminokat szed, meditál és emellett a gyógyfürdő sem elhanyagolható, ami a nemrég épült 1900 négyzetméteres villájában található Atlantában, amit háziállataival oszt meg.
“Úgy érzem leéltem már vagy 100 életet. Vámpír vagyok.” – mondja Ian, aki a Pontchartrain tó partján nőtt fel. “Amikor a tó felett elnézel a távolba, látod a város pislákoló fényeit. Azt gondolom ‘biztonságban vagyok, mert tudom, hogy ők odaát vannak’. Mindig kötődtem a New Orleans-i vámpírokhoz. Az édesanyám nagy rajongója volt Anne Rice-nak, és tisztában voltam az egész Marie Laveau történettel, voodoo-val, és vámpírokkal.”
“Az édesanyám minden egyes dollárt, amink volt, a színészet és modell órákra költött, amikor 10 éves voltam. És utána nyaranta New Yorkba költöztünk. Ember, hihetetlen volt.”
Ian naponta 2-3 munkát is vállalt, köztük olyan neves divatházaknak, mint a Ralph Lauren, a Gap, a Calvin Klein, a Dolce & Gabbana, a Gucci, a Versace és a Guess. Nem sokkal a 16. születésnapja előtt már a saját lábára állt, a világot járta. A modellkarrierje során olyan országokat látogatott meg, mint Párizs, Milánó, London, Madrid vagy Barcelona. Hamar rájött, hogy a kamera előtt lenni nem mindig a legjobb.
“A divatvilágban ha kreatív igazgató vagy tervező vagy, az igazán remek dolog. Te irányíthatsz. A modellkedés azonban sokkal unalmasabb ennél.”
19 évesen felhagyott a modellkedéssel és a színészet felé fordult. 2002-ben szerepelt a The Rules of Attraction című filmben Jessica Biel és Kate Bosworth oldalán, majd 2004-ben megkapta Boone Carlyle szerepét a Lost-ban. Ezután következett a The Vampire Diaries 2009-ben. Eközben pedig emberségből tett ‘diplomát’.
“Nem kell ahhoz egy intézményben tanulnod, hogy tanulhass. A világ egy igazán remek osztályterem, amiben mint együtt vagyunk, tanulunk, néha elbukunk, néha pedig továbbmegyünk. És akárcsak az iskolában, azok a gyerekek, akik kedvesek, azoknak ez egy élmény. Azoknak, akik pedig seggfejek, nem olyan jó. Az a dolog, ami hiányzik a világból, és amire mindenki vágyik, az az együttérzés. Az édesanyám, Edna az, aki ezt már nagyon korán megtanította nekem.”
A 2010 áprilisában történt  BP olajömlés volt az, ami Ian-t mélyen érintette. “Tehetetlennek és dühösnek éreztem magam. Ha délkelet Louisiana-ból származol, ahol minden egy mikrokozmosz, és az egyetlen ilyen hely a világon, jelen van a biológiai sokféleség, az emberség és a környezet kapcsolata ennyire zárt, egy ilyen helyzet ijesztő. Mindkét szülőm azon volt, hogy megértesse velem, hogy az egyensúly az, amire oda kell figyelned egész életedben.”
2010 decemberében hozta létre az Ian Somerhalder Foundation-t, egy non-profit szervezetet, ami változást hozhat és megtaníthatja a jövő generációit a globális problémák megoldására. Azóta Ian állandó szereplője lett a környezetvédelemnek, mint a fáradhatatlan szószólója a az élőhelyek megőrzésének, a zöld energia bevezetésének, az állatok védelmének, a fiatalok oktatásának és a szegénység felszámolásának. Az ISF-en kívül még öt másik szervezet alapítója, beleértve a Go Green Mobile Power-t és a Ryot.org-ot. A forgatás és az alvás közötti kis időt is ezeknek szenteli.
Hogyan egyezteti mindezt össze, miközben szinte minden napját lekötik a forgatások?
“Hollywood-on keresztül közel 200 millió embert vagyok képes elérni, akik olvashatják a ISF honlapján lévő cikkeket. Elérhetek lányok millióit, akiket talán egyébként nem is érdekelnének az ilyen dolgok, ha nem én mondanám. Rámennek az oldalra és elolvassák a cikkeket, így megkapják az információt, és ez a célunk. Ha ez így működik, akkor legyen.”
Azonban nem a tinilányok az egyetlenek, akik felfigyelnek Ian tevékenykedésére. 2012 nyarán Ian-t meghívták egy reggelire más hollywoodi hírességek társaságában, hogy Barack Obama-val beszélgessenek. “Az elnök azt kérdezte, mi az, amit én tudok, és ő nem. És valóban tudni akarta. Azt mondta, hogy amiért el tudom érni az embereket, van befolyásom arra, hogy mi folyik a világban. Milyen remek ez, nemde?”
Mint színész/szóvivő felkérték egy szerepre a Years of Living Dangerously című 7 részes dokumentumsorozatba, ami április 13-án debütál majd. “Ez a legfontosabb project, amin valaha is dolgoztam eddigi életem során. Alapvetően ez 60 perc találkozása az anyafölddel, de minden része igaz.”
És ha ez még mindig nem lenne elég, nemrég az ENSZ környezetvédelmi programjának jószolgálati nagykövete lett. “Ez elég vagány.”
Az interjú végén az Ian alkarján lévő tetoválásról esett szó. “Itt és mostot jelent, latinul van. Alapozd meg a jövőt, ugyanis életed hátralevő részét abban fogod leélni.”









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...