Teen Wolf - Vége a 3. évadnak

A Teen Wolf idei, illetve tavalyi évada rendhagyó módon 24 részből állt, ami valakinek tetszett, valakinek nem jött be annyira, mert elhúzták. Személy szerint én azért örültem neki, mert majdnem egy egész évet kellett mindig várni az új évadra és szerintem az már sok, főleg, hogy általában el is felejtem, hogy mi volt az előző évadban.


A 3. évad elejére meg kell, hogy mondjam, nem is nagyon emlékszem. Jackson ugye a 2. évad végén Londonba távozott, ami Lydiát megviselte, de hamar túltette magát rajta. A lányról mellesleg kiderült, hogy Benshee, aki megérzi a halált. Stilesbe beleköltözik a nogistune (Ezt muszáj volt kinéznem, hogy írják, mert fogalmam sincs! :D). Feltűnik 2 új karakter is, vagyis több, de ők azok akik a 4. évadban is visszatérnek. Az ikrek egyik fele ugye az évadzáróban meghalt, a másik elköltözött. Arden Cho Kirát alakítja, aki egy Kitsune. A lány az elején semmit sem sejt a szüleiről és Scottról sem, de hamar világossá válik a számára, hogy ki ő és kicsoda Scott, na meg a szülei, ugyanis az anyjáról kiderül, hogy több ezer éves már, akinek "köszönhetjük" a nogistunet is. Shelley Henning (The Secret Circle) Malia karaktert játssza el, akit Stiles a diliházban ismer meg, majd közelebbi kapcsolatba is kerülnek egymással. A lány az évad végén kiszabadul. 

Bár sokan nem szerettétek Alisont, én igenis megkedveltem az évek során és megsirattam, ugyanis a sorozat egyik legemlékezetesebb és legszomorúbb jelenete volt, amikor a lány meghalt. Lydia sikítása törte el a mécsest szerintem sok embernél. Ali szerethető, kedves és segítőkész volt. Igaz, hogy a sorozatot a színésznő maga hagyta ott, akkor is hiányozni fog a következő évadokban.
Azt az egy részét nem értettem a jelenetnek, amikor bevallotta Scottnak, hogy szereti. Oké, hogy ez egyértelmű volt, de a semmiből így benyögi, tudhatta volna, hogy a srácnak sem lesz egyszerű a halála, na még így, hogy tudja, hogy a lány is szerette őt. Amúgy hozzátenném, hogy a karakterek elég egyszerűen és gyorsan túltették magukat a veszteségen. Jó, fiatalok és könnyen túllépnek a dolgokon, de azért legalább Scotton látszott, hogy hiányolja, ha máson nem is. Aranyos volt az a jelenet is, amikor édesanyja átölelte, míg ő szomorkodik, ilyennek sem láttam még az igazi Alfát.

Tudjátok minek örültem a legjobban, Stiles nem halt meg. Tudtam, hogy nem ölnék meg a karaktert, de az, hogy még fel sem ébredt és már megint a régi, vicces fiú, ez számomra egy egész viccáradattal volt egyenlő. Eddig is szerettem a karaktert, a színész be is mutatta, hogy ő egy igazi tehetség, de Stiles humora egyedi, ahogy meg félni tud és Lydiát is védte, komolyan, ezt már büntetni kéne.

Jó, haladjunk tovább. Nos, a nugistune meghalt, Alison és az egyik iker is, azt hiszem, ez az egyetlen sorozat, ahol nem félnek kinyírni senkit sem a készítők, mert mindig sikerül behozniuk újabb és néha jobb embereket és szereplőket. Az iker halála is megrendítő volt, főleg, mikor Lydia megérezte és meglátta szerelme(?) halálát.
Amúgy volt két teljesen jelentéktelen karakter, akik már részek óta semmire sem jók. Ali apja és Isaac. A fiú nem is lesz jó semmire, jobban kiakadt, mint Scott, pedig tuti, hogy ő jobban szerette a lányt, de mindegy. Isaac csak Ali miatt volt érdekes és más szerepe nem is volt a sorozatban nagyon, egy-két jelenetet eltekintve. Ali apja eddig sem volt jelentőségteljes az évad során, ezek után végképp nem lesz az, max. ha Isaacot befogadja, de akkor ketten lesznek érdektelenek, tehát, nem mentünk semmire.

Értékelés: Az évadra 10/7-et adnék, mert valóban hosszú volt és sokat elhúztak benne, az évadzáróra meg 10/8-at adok. Tudom, hogy a végét nem fejtettem ki, de, ha megértem, megteszem, mert semmi sem volt világos az utolsó pár percből. Ha valaki tudja, hogy mi történt, megírhatná nekem!

5 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszett a kritikád! Én is nagy Teen Wolf fan vagyok, de én megmondom őszintén, nem csíptem Alisont! Jó, oké sajnáltam meg minden, de engem nem igazán ríkatott meg a halála, mindegy. Annak viszont én is borzasztóan örültem, hogy Stilesnak nem esett semmi baja, hiszen hihetetlen karaktert alakít Dylan. Számomra is ő legmegnyerőbb szereplő. Még az évad közepe fele, nem tudom hallottad-e, hogy meg fog változni a főcím, mert egy szereplőt ki kell venni belőle. Na igen. Mindenki azt mondta, hogy Isaac fog meghalni, szóval visszatérve így Alison halálára, meglepetésként ért. Bár így nekem különösebben egyikük sem volt nagy kedvencem, de egész biztos, hogy a negyedik évadban menni fog a depi, meg az Alisonra való hivatkozás, hogy meghalt. Na a lényeg. Én az utolsó pár percet úgy értelmeztem, hogy Alison beszél, hogy mit szeretne még megtenni, amit eddig nem tehetett, valamint Derek ugyanabba az állapotba kerül, amiben egy ideig Stiles volt, és Kate, Alison nagynénje visszatért, mint Alfa farkas. De hogy az hogy sikerült neki, az nem derül ki, szóval van miért várni a negyedik évadot! :) ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de ha az emberek belegondoltak volna, a főcímben Isaac nincs is benne. :D Amúgy én Derekre tippeltem volna, dehát Ali lett az. :D Ó....kezdem vágni. :D Kössz...komolyan nem értettem. Addig oké volt, hogy mi van Derekkel, mármint, hogy álmodik, de, hogy onnan hogyan és merre tovább, sejtelmem sem volt. Amúgy nekem csak ez nem tetszett a részben. Oké, hogy építkezünk a következő évadra, de egy évad vége ne legyen már egy érthetetlen és nem odaillő jelenet, mert kiborulok. :D

      Törlés
  2. Nekem is hiányozni fog Alison de részben örülök hogy őt ölték meg, mert számomra még így is az ő halála a legkönnyebben feldolgozhatóbb.. inkább ő, mint Stiles. Az utolsó jelenetén viszont kiakadtam. Elvileg a színész kérte hogy had mondja a karaktere még utoljára hogy szereti Scott-ot, de ezzel szerintem csak elrontották Alison utolsó perceit.
    Örülök hogy nem én vagyok az egyetlen aki semmit nem értett a végéből. Annyi világos volt hogy Kate nem halt meg és ő lett most a szuper shewolf vagy mi:d

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem csak az a bajom ezekkel a sorozatokkal, amik nyáron vannak, hogy néha azt is elfelejtem, hogy ki kicsoda, aki nem állandó szereplő..xD

      Törlés
  3. Nekem konkrétan csakis Alison halála maradt meg az évadzáróból. Még most sem értem, akkor sem, ha ahogy te írtad, Crystal Reed maga hagyta ott a sorozatot. MIÉRT?:( A harmadik évad végefelé nem igazán kedveltem már Alisont, viszont mikor meghalt nagyon sajnáltam. Az utolsó perceiben mondottakat kihagytam volna, szerintem elég nagy pofátlanság volt Isaac-kal szemben egyébként, na :D
    Feltűnően könnyen tették magukat túl a barátjuk - Scott esetében ugye barátnőjük - halálán a szereplők, ami azért furcsa. Oké, nem akarták, hogy az egész negyedik évad a gyászolásból álljon, én sem, de azért egy kicsit legalább kimutathatták volna, hogy hiányzik nekik Alison vagy valami.
    Így a végére pedig: "Ali apja eddig sem volt jelentőségteljes az évad során, ezek után végképp nem lesz az, max. ha Isaacot befogadja, de akkor ketten lesznek érdektelenek, tehát, nem mentünk semmire." - Akárhányszor olvasom el ezt a mondatot hangos nevetésben török ki... :D

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...