The Vampire Diaries - 5+1 legjobb dal

Íme az én listám. Az 5+1 legjobb és legszebb The Vampire Diaries zene, ami elhangzott a sorozatban.

5+1. Icona Pop - I Love It

Szerintem senki számára nem ismeretlen a dal és azt hiszem megérdemli, hogy bekerüljön a legjobb és legbulisabb zenék közé, ami elhangzott a sorozatban. A dal a 4. évad 16. részében hangzott el, amikor Elena kissé megőrült és meghívta a Salvatoe villába a fél iskolát. Bár nem egy tipikus Vámparnaplók zene, de megérdemli, hogy felkerüljöna  listára, hisz ez manapság az egyik leghíresebb dal, ami elhangzott a sorozatban.



5. Birdy - Skinny Love

Birdy híres angol énekesnő, aki még csak 17 éves, de már meghódította a világot. Az ő egyik dala is bekerült a sorozat egyik részébe. Még a 2. évad utolsó előtti részében csengett fel a Skinny Love című dal, ami egyszerűen csodálatos. A rész végén, mikor Elena és a többiek elbúcsúznak Jennától a temetőben, akkor hanzott el a dal. Ma is az egyik kedvenc dala a TVD fanoknak.


4. Ron Pope - A drop in the ocean

A dal a híres énekes egyik leghíresebb dala. A megjelenése óta hatalmas sikereket ért el vele. Bár nem nem ez az egyetlen dala, ami elhangzott a sorozatban, de ez az egyik legszebb. A 3. évad nyitóepizódjának a végén volt hallató, amikor Alaric el akart költözni Gilbertéktől, illetve Stefan felhívta Elenát, de nem szólt bele.


3. Florence and the Machine - Never let me go

Szerintem a dalt senki nem tudja elfelejteni és azt sem, hogy mikor is hallhattuk, főleg nem egy igazi TVD fan. A 3. évad 19. részében Elena meg akarta tudni, hogyan is érez Damon iránt és szenvedélyesen megcsókolta azon a kiránduláson. Tulajdonképpen ott kezdődött a kapcsolatuk, bár Elena nem vallta be az érzéseit, a csókot nem tudta elfelejteni.


2. Within Temptation - All I Need

Elég nehezen döntöttem az első és a második helyről, de végül ez lett az. Bár imádom a dalt, az első helyezetet szerintem többször hallgattam, bár fogalmam sincs. Igazából, két első helyezetem is van, ha itt tartunk. A dal amúgy az első évadban hangzott el, méghozzá a 19. részben. Ez tulajdonképpen a rajongók számára az Elena és Damon dal. Mindenki tudja, hogy ekkor táncoltak együtt azon a bizonyos Miss Mystic Falls rendezvényen. 


1. Plumb - Cut

Szerintem ez az egyik legszebb dal, ami valaha elhangzott a sorozatban és nem is lesz ennél jobb dal, legalábbis nem a számomra. A dal az első évad 10. részében csendült fel, amikor Elena és Stefan először voltak együtt. Egyszerűen magával ragad a dal és szerintem ezt hallgattam a legtöbbet eddig. Az egyik kedvenc dalom és nem csak azok közül, amik elhangoztak a sorozatban.


1 megjegyzés:

  1. Az Icona Pop I love it kivételével mindegyik a kedvenc számaim között van. Mindegyik megvan a telefonomon is, olyan szép számok. Még van pár kedvencem, amik nem szerepelnek a listában. Szerintem nagyon jól válogatják mindig össze a zenéket.

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...