Minihírek

Tudom, hogy régen kaptatok minihíreket, most sem szándékoztam írni, de annyi minden derült ki sorozatok és egyéb téren, hogy nem akartam külön bejegyzésbe szedni őket. 

- Kétórás fináléval zárul az Once Upon a Time 3. évada. A részek május 11-én mutatkoznak be az ABC csatornán.

- A The CW bejelentette, hogy június 2-án folytatja a Beauty and the Beast sorozat 2. évadát. Július 7-ig leadják a maradék 6 részt. A sorozat sorsa május 15-én dől el. (Logikusan az előtt, mielőtt kiderülne, hogy nyáron mire képes!)

- Alyssa Milano újabb gyermekét várja.

- Rekorder lett a The 100 című sorozat, legalábbis sok oldal szerint, ám nem nézték meg a valódi eredményt, amiből kimaradt a The Vampire Diaries rekordja, hiszen a sorozat minden idők legnézettebb szériája a The CW, hiszen az első részt majdnem 5 millióan követték, pontosan 4, 91 milliós nézettséget produkált, szemben a 2, 74 milliós The 100 pilotjával.

- Hétfő este lesz a Teen Wolf 3. évadának fináléja.

- Hugh Laurie (Dr. House) 07.19-én koncertet ad a Budapest Arénában.

- Leadták a Glee 100. részét.

- A Violetta című sorozat készítői berendelték a széria 3. évadát, míg a hazai mozik leadják a teljes koncertfilmet, még májusban.

- A Hart of dixie sorozat hétfőről átköltözött péntekre, ahol meglepetésre kicsit jobb nézettséget produkált, persze kellett hozzá a felvezetés is, de így esély van a következő évadra.

- Nem csak a HOD költözött, hanem a The Tomorrow People, aki szerdáról (ahova a The 100 került), átment hétfőre és komolyabb felvezetés nélkül is hozta az eddigi adatokat, így az széria esélyei is megnőttek.

- A The Originalsból távozott ugye Rebekah (Claire Holt), ami már akkor sem tűnt jó előjelnek, hát még most, hogy csökkent a nézettség. Nem tudni, mi lesz ebből, de valamit ki kell találniuk az íróknak, mert a végén a sorozat megmarad az egy évados berendelésnél. (Mondjuk hozzátenném, hogy nem tudom mi értelme volt az egésznek, ha összesen 2 Ősi maradt meg.)

- Április 22-én kezdik adni idehaza a Vámpírnaplók 3. évadát. (Azt hiszem, az RTL II-n a Cool-on, de nem biztos. :P)

- Frissítettem a Premier menüt, így már a legtöbb sorozat premierje vagy fináléjának időpontja a helyére került, maximum hetente frissítem, tehát érdemes oda is ellátogatni néha.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jók a hírek :3
    Én úgy tudom, hogy a Cool adja majd a Vámpírnaplók 3.évadát :$ :)

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...