Teen Wolf - Még egy kritika az évad vége előtt

Bár nem akartam többet írni a finálé előtt, egy rövid kritikát megejtenék az utolsó előtti részről, ami mellett nem nézhetünk félre. Megemlíteném, hogy erősen SPOILERES, így aki nem látta a részt, bele se kezdjen a további olvasásba.


A rész maga nem volt valami élménydús, de azt hiszem itt tették meg az írók azt a lépést, amit sok sorozatban kéne bevezetni, egy főszereplő halálát. Tudom, hogy minden karakternek vannak rajongótáborai és én a mostaninak voltam az egyik tagja, mert imádtam, de úgy érzem, hogy kellett már valami változás a sorozatban, ha nem is ilyes fajta, nem féltek megölni senkit sem, még akkor sem, ha a színész döntött a távozás mellett.

Nem tudjátok kire gondolok ugye? Elárulom, Chrystal Reed döntött a távozás mellett, így Alison nem lesz jelen a következő részekben és évadokban. Sajnos az Onik egyike megölte őt. Régen láttam már ilyen érzelmes jelenetet, főleg a Teen Wolfban, itt ugyanis nem megszokott, de azt hiszem nem vitték túlzásba sem, de nem lett nagyon erőltetett sem, annak ellenére, hogy már érezhető volt, hogy valaki távozik, mivel Alison nagyon furcsa volt a részben, apjától is elég furcsán köszönt el.

Sajnos nem volt szerencsém, mert míg a feliratra vártam, hogy kész legyen, megtudtam, hogy ki hal meg. Bár Jeff Davis jelezte, hogy valaki meg fog halni és a nyitó kisfilmet át kell alakítani, nem akartam, hogy bármelyikük meghalljon. Scottra nem is tettem volna voksomat, Stilest sem fogják kinyírni, hiszen egy fontos és vicces karakter, akit azért nem mertek volna eltűntetni a sorozatból. Lydia még nem bontakozott ki, Derek lett volna, akire azt mondom, hogy mivel az évadban nem nagyon volt jelen, oké, akkor menjen, de nem, ő maradt, így sajnos az egyik kedvenc karakterem lépett le. Igaz, hogy Alison már elég feleslegessé vált a sorozatban, de valahogy akartam volna, hogy még itt legyen.

Kíváncsi leszek az évadzáró részre is, mivel erősen építik a következő évadot is. Arra is választ akarok kapni, hogy Stiles miként menekül meg, illetve a szereplők hogyan bírkóznak meg barátjuk távozásával.

Értékelés: Azt hiszem pontozni nem tudom, mert nincs szívem, de mindenképpen egy mérföldkő volt a széria történetében.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...