2012 - 2009

A 2012 című filmet érdemes volt megcsinálna, jó, nem azért, mert olyan jó volt, hanem amikor ez a történet napvilágot látott, sokat hozott a készítőknek, hiszen a világ egy része gyakorlatilag felkészült a december 21-ei halálra, illetve világvégére. A film egy elment alkotás volt, de nem váltotta meg a világot, viszont a látvány és az elemek tökéletesen passzoltak, még a történetet és a magyarázatokat is elfogadhatónak találtam.


Az alkotás azét is jött jól a világnak, mert egy verziót kaptak arról, hogy mi is történhet azon a bizonyos napon. Kiderült, hogy ez nem 24 óra alatt zajlik le, hanem több idő kell, illetve a kormány számított erre és már egy ideje bárkákat épít, hogy a faj fent maradjon. Később kiderült az is, hogy az afrikai részen nem volt rengés és az egyben maradt, így a 3 bárka arra vette az irányt. Amúgy imádom a katasztrófafilmeket, csak egy bajom van velük, hogy akkor van vége, amikor nem kéne, hiszen ki ne nézné szívesen a helyrehozást és az új élet kezdetét. Érdekes volt az is, hogy mik történhettek volna, még akkor is, ha némelyik lehetetlennek tűnik, bár nem értek ezekhez, egy-két dolog nehezen hihető a filmben, de nem hiszem, hogy sokan gondolkoztak volna azon.

A színészekkel nem volt bajom, sőt, némelyikük kifejezetten tetszett. Annak is örültem, hogy az állatokat sem vették figyelmen kívül, még ha csak kutyákat is mentettek meg. Azt kell, hogy mondjam, hogy bár maga a történet nem indított meg, mégis az egyik legjobb katasztrófafilm, amit eddig láttam, bár van, amit nem előzött meg. Sokan voltak, akik azzal viccelődtek a közösségi portálon, hogy majd popcornnal a kezükben nézik meg a filmet december 22-én, lehet, hogy volt is ilyen, de én egy kis részét elhittem a dolognak, bár nem féltem, hogy valami baj lesz, abban voltam biztos, hogy a földünk másik zónába lép. Annyit tudok mondani, akit érdekel a 2012-es eset vagy csak a katasztrófafilmekért van oda, az feltétlenül nézze meg az alkotást.

Értékelése: 10/6. Bár nem volt a legjobb film, amit eddig láttam érdekes volt és izgalmasnak is nevezhető, így szerintem nézzétek meg, ha van rá 2 és fél órátok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...