Ausztria nyerte az 59. Eurovíziós dalfesztivált

Tegnap rengetegen követtétek az élő-blogomat, aminek felettébb örültem. Megjegyzések is jöttek, ráadásul megdőlt a látogatottsági rekord is, amit nagyon köszönök.
Az idei volt az 59. dalfesztivál, amit Ausztria nyert meg, bár a fölénye nem volt akkora, mint az előző évi nyerteseké. Az idei nyertes Conchita Wurst lett, aki valószínűleg nem kiemelkedő hangjának és dalának köszönheti a győzelmet. Az igaz, hogy az osztrákok tudtak valamit, amikor őt küldték el, csak van néhány ellenvetésem a dologgal szemben és nem az, hogy transzfesztita, mert az még csak kicsit sem érdekel.


Az első tehát Ausztria lett, így jövőre Bécsben rendezik meg a dalfesztivált, vagyis valószínű, hacsak az osztrákoknak nem jut eszükbe, mondjuk Salzburgban megrendezni, de szerintem nem. Mivel Ausztria közel van hozzánk, így még bárkinek esélye lehet kijutni. Az árak 10-12 ezer forinttól egészen 80 ezerig is terjedhetnek, de általában ez országtól függ, de mivel az osztrákok nem szegények, nem hiszem, hogy nagyon olcsó lenne nekik a jegy, mert hülyék is lennének 5 ezerért odaadni.

Nos, a második helyen a Hollandok végeztek, akiknek a dalával nem volt bajom, de olyan semleges volt, nem volt túl kiemelkedő, ezt már az élő-blogomban is megírtam, nem mintha Conchita dala valami csoda lett volna, de erről majd később. A harmadik helyen a nagy esélyesnek tartott svédek végeztek, míg a 4-ek az örmények lettek. Ezek után jövünk mi, tehát András egészen az 5. helyig felhozta az országot, ami a második legjobb eredményünk, bár én egy picit előrébb tettem volna. Az egészben az volt a jó, hogy az első tíz ország szavazatai után elsők voltunk, tehát még erre is büszkék lehetünk. Mögöttünk Ukrajna végzett, majd őket a nagy fújolgásoknak "örvendő" orosz lányok. Őket végig sajnáltam, mert nem a nép tehet az ottani helyzetről, végképp nem két 17 éves lány, tehát nem kellett volna így viselkedni a közönségnek. E közben azt is megtudtuk, hogy a fehéroroszok sincsenek kedvelt helyzetben, bár ők hátrébb végeztek. A sereghajtók San Marino, Szlovénia és Franciaország. Érdekes, hogy az automatikusan bejutott országok sosem érnek el előkelő helyet.


Nos, a véleményem a győztesről vegyes, ugyanis a dal nem rossz, bár szerintem volt jobb is, de ez kevésbé zavar, mint a pasi viselkedése. Conchtia ugyanis transzfesztita, de ezzel sem lenne problémám, sőt a kinézetével sem, csak egyedül a színészkedéssel, amit előadott egész este. Tehát ezek az "Uram Isten, világbéke, elfogadás stb.." szövegek akasztottak ki, ahogy az is, hogy a vallásos olaszok és izraeliek is maximum pontot adtak nekik. Én értem az elfogadást, értem, ha valaki másnak érzi magát, de nem kéne hirdetni. Voltak olyan eurovíziós fellépők, akikről csak később derült ki, hogy ő valóban nem is ilyen nemű, hanem olyan.
Nos, tehát se nem örülök, se nem szomorkodok, hogy ők nyerték, így esélyem lesz kijutni jövőre, csak egy kis pénzt kell hozzá gyűjteni. Az, hogy mi az 5-ek lettünk, nem meglepetés, örültem neki, remélem jövőre még előrébb kerülünk és egyszer meg is nyerhetjük, de azért azzal vigyázni kell, mert nem biztos, hogy lesz rá pénzünk, hogy megrendezzük. :D

2 megjegyzés:

  1. Teljes mértékben egyetértek a véleményeddel. Engem is a legjobban a feltűnő viselkedése zavart, meg ha már transzvesztita, legalább ne lett volna az a szakáll, de valahogy minden tettével csak feltűnősködött és végig színészkedett, ami nagyon ellenszenvessé tette. Nekem egyik kedvencem a szlovén énekesnő volt, sajnálom, hogy olyan hátul végzett, de az örmény dal is tetszett, Conchita dala viszont teljesen átlagos volt számomra.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amúgy nekem is vannak minden évben olyan kedvenceim, akik végül nagyon hátul végeznek, de ez így szokott lenni. Amúgy meg, aki nem nyeri meg, szerintem nagyjából édes mindegy, hogy hányadik, oké, büszkék lehetünk rá/rájuk, de aztán ennyi, őket senki nem figyeli.

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...