The Tomorrow People: Vége az első évadnak és a sorozatnak

Sajnos a The Tomorrow People is a The Secret Circle sorsára jut és az első évad után elkaszáltak, de megtettek nekünk annyit, hogy nem cliffhangerrel vetettek véget a szériának, hanem viszonylag jó és elegendő lezárást kapott, ahhoz, hogy ne hiányoljuk és bátran megnézhesse az is, aki még nem kezdett neki.


A sorozat tavaly kezdődött el, az Arrow után adták le esténként, majd áttették hétfőre, ahol továbbra sem hozta az elegendő számot ahhoz, hogy megkaphassa a 2. évadot. Bár szeretem a szériát, de az, hogy a BATB-t rendelték be ez helyett, ezt teljesen igazságtalan.
Luke Mitchell a H2O sorozatból került a The CW-hez, ahogy még sok másik sorozatbeli munkatársai is. Robbie Ammell sem volt egy híres színész a sorozat előtt, ahogy Peyton List sem, de mindegyiküket segítette az itt töltött egy év.

A szériáról nem tudok sokat írni, ugyanis bár tetszett, de valahogy nem volt annyira maradandó, aminek az is lehet az oka, hogy én a hosszú sorozatokat részesítem előnyben. A lényeg, hogy vannak az erővel rendelkező kiválasztottak, vezetőjük John, majd később Cara lesz. Az Ultrával való harcról és Stephen apjának megtalálásáról szól az évad, illetve a sorozat. Kiderül hogy Jedikiah volt, aki befagyasztotta az apját, majd az évad végén kiengedik. A pasiról sosem tudtam eldönteni, hogy jó vagy rossz-e, de az utolsó megjelenése után rossznak titulálnám, ugyanis az, hogy elvette John emlékeit, csak, hogy kísérletezhessen, ez nem egy jó emberre vall, de lehet, hogy én látom rosszul a dolgokat. Tetszett, hogy nem happy end lett a vége és nem jött össze mindenki mindenkivel. Elvileg a 2. évad egy egy éves ugrással kezdődött volna, így lezártnak tekinthetjük a dolgot, de mégis hiányzik a széria, mert megkedveltem, így a végére.

A színészek élete szerintem annak ellenére, hogy nem készül több rész, teljesen megváltozott, főleg Luke Mitchell-é, aki végre az amerikai piacra is betört, Claire Holttal és Phoebe Tonkinnal, illetve hamarosan Indiana Evanssel is. Mégis csak ért valamit az a H2O, bár sajnos a kedvenc színészem, Cariba nem került be semelyik nagyobb szériába, nem keseredem el, mert a többieknek jól megy a sorsuk.

Értékelés: 10/7. Sokat nem tudok róla írni, mert csak egy heti sorozat volt, amit mindig megnéztem, de különösebben nem vártam a részeket. Szerintem egy kis kikapcsolódásnak nagyon jó a nyárra, szerencsére le is van zárva, úgyhogy ez miatt sem kell aggódni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...