A burok - 2013

A Burok című film, ahogy az Alkonyat is, egy Stephenie Meyer könyv szüleménye. Nem tudom, hogy a könyv milyen hatással volt a fiatalokra, egyáltalán sikere volt e, de nem csodálom, hogy a film hatalmasat bukott. Nem azt mondom, hogy rossz volt a kivitelezés, mert igenis tetszett, viszont olyannyira unalmas volt, hogy a végén már gondoltam, hogy meg sem nézem az egészet.

Tehát nem különösen magával a filmmel volt a probléma, én inkább a történetben látom a hibát. Igaz, hogy érthetően el lett magyarázva az egész dolog, de nekem halál unalmas volt, még csak a szerelmi szál sem érdekelt annyira, hogy újra megnézzem, a különleges történeten kívül nem volt semmije a filmnek, amivel a mozi képernyőire csábítsa a fiatalokat, még a pasikat sem mondom a legjobbnak, de ez már csak magán vélemény, ahogy az egész az.

A történet abból áll, hogy egy csapat lélek átveszi az embereken a hatalmat, de vannak lázadók, akik a végsőkig menekülnek előlük, ha pedig elkapják őket, előtte inkább megölik magukat, ugyanis a lélek az emlékeket is átveszi, amiből kiderülhet a többiek hol bujkálnak. Ez volt a főszereplő lánnyal is, mivel el akarták kapni, kiugrott az ablakon, de mégis sikerült belé ültetni a lelket, de a lány nem adta fel és belülről utasítja a lányt, hogy menjen el megkeresni a testvérét és a barátját. A lélek nem akar engedelmeskedni, végül megteszi, elmegy a titkos helyre, majd beleszeret egy csávóba, de mivel a másik csaj is benne van, így nem egyszerű együtt lenniük. Végül kiszabadítják a lányt, a lelket pedig másba ültetik, aki meghalt volna lélek nélkül, minden jó, ha a vége jó, de a történet továbbra is unalmas, vagy csak így sikerült megcsinálni, nem tudom, de sokan kritizálták a tavaly megjelent filmet. A rajongók szerint a könyv ezerszer jobb lett és csak elrontották a filmmel az élményét. Valóban igaz, hogy előtte inkább olvasnom kellett volna, mert így már nem teszem meg, semmi értelme, a végét tudom, így már semmi érdekes nem történne, persze, ha ugyanarról szól a két dolog, hiszen volt rá példa, hogy nem ugyanaz a végkifejlet.

A színészek megválasztása szerintem pocsék lett, pár színész kivételével egyik sem való annak. A karakterek szintén dög unalmasnak bizonyultak, így én a filmet nem tudom ajánlani, max annak, aki szereti a nyomi szerelmi történeteket. Hozzáteszem, imádom a romantikus és szerelmes filmeket, de ez messze volt ezektől a kategóriáktól.

Értékelés: 10/4. Nem is tudom, mi okból adok hármast, így jött, de többet nem vagyok képes adni erre az akármire. Ha valakinek tetszett, írja meg nyugodtan, nem haragszom meg, de kíváncsi lennék, hogy akinek tetszett, az ezt hogyan érte el.

2 megjegyzés:

  1. Szia drága Rékám!
    Személy szerint nekem valahogy egyik sem tetszett, mivel a könyvet is elkezdtem olvasni. De inkább abbahagytam, ez nem az én világom.... :D
    Szóval egyet tudok érteni veled, bár én inkább 3ast, adtam volna neki, mint 4est :)

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Először én is azt írtam, aztán átírtam, valahogy nem 3-asnak éreztem, bár szerintem mindegy, ugyanis nem volt jó. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...