Christina Perri – Burning Gold

A dalt már régebben hallottam egyszer, de csak most jöttem rá, hogy ki énekli. Christina utoljára áprilisban jelentetett meg videót, így már a rajongók is nagyon várták az új kisfilmet. Szerintem az énekesnő egy kimondottan tehetséges előadó, de tőlem picit távol áll a stílusa, ám ez a dal most nagyon elnyerte a tetszésemet. Az eleje kicsit döcögősen indul, de a refrénnél már igazán tetszetős dalról van szó. Amúgy érdekesnek találtam az énekesnő kinézetét, valahogy másra számítottam.

Értékelés: 10/8. Egy remek dal, egy egész jó videóval. A rajongóknak biztos bejön, rajtuk kívül pedig még lesz pár ember, aki ezentúl a kedvencei között tudhatja Christinat.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...