Taylor Swift - Shake It Off

Taylor Swift most már valóban megszabadult a country-csillag becenévtől, hiszen a legutóbbi dalát mindennek lehet nevezni, csak annak nem. A Shake It Off című szerzemény és a hozzá készült kisfilm a napokban került fel a legnagyobb videómegosztó portálra. A kislemez az október 27-én megjelenő albumon lesz jelen, aminek egyszerűen csak 1989 lesz a címe. A videónak nincs különösebb mondanivalója, csak az énekesnő bolondozik a stúdióban. A kisfilm megjelenésekor Taylor az album borítóját is megjelentette.
A videó szerintem unalmas és értelmetlen lett, de volt már ennél rosszabb is. A dal pedig még nem tetszik igazán, de minden hallgatásnál egyre jobban megkedvelem. Majd kiderül, hogy mi lesz belőle, az biztos, hogy z albumot már nagyon várom.

Értékelés: 10/7. Volt már ennél sokkal jobb dala is Taylornak, de nem lett hallgathatatlan.



2 megjegyzés:

  1. Én még csak most láttam a klipet, de nekem az jött le belőle, hogy arra próbál buzdítani, hogy legyünk önmagunk, és ne az elvárásoknak feleljünk meg, és próbáljuk meg mindenből kihozni a legjobbat, illetve, hogy nem az számít ki hogy néz ki (erre onnan következtettem, hogy a végére sokféle ember, különböző kinézettel jelenik meg, kövér, sovány stb), hanem csa az, hogy merjünk önmagunk lenni, és vállaljuk fel magunkat. Lehet túl sokat láttam bele, de nekem egy ilyen üzenetet adott a klip, ahogy néztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lehetséges.....a videókban a nem egyértelmű dolgokat nem nagyon veszem észre. Ritkán érdekel a jelentésük, csak jól legyen összedobva, esetleg története legyen, nem muszáj valamiről szólnia, csak ne bele a vakvilágba egy fehér fal mellett táncikáljon. :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...