Nicki Minaj - Anaconda

Egy újabb videó Nicki Minajtól, aki nem egyszer készített hogy is mondjam...nem gyermekeknek való videót. Ezzel most kivételesen nincs akkora baj, bár meg kell, hogy mondjam, története nincs, de ha ez lenne a legnagyobb baj, akkor még elfogadható lenne az egész.
Szánalmas, ahogy ennyire próbálkozik és az is az, hogy ennyi embernek bejön ez a fajta "zene". Nem véletlen van idéző jelben, hiszen ezt mg közelről sem lehet a zenei világba sorolni, ugyanis, hangja nincs, dallam semmi, arról nem is beszélve, hogy az egész körülbelül húsz másodperc után bántja a fülemet. A dal annyira borzasztó, hogy ritkaság ilyet hallani, de most sajnos sikerült. Nem értem a mai zenei világot. Ez eladható, ez kell a népnek? Nem olyan embert lenne érdemes hallgatni, akinek mondanivalója is van és esetleg nem botfüle és nyávogós "hangja"? Komolyan, erről nem tudok mit írni, mert a végén egy extra hosszú kritika lenne belőle, amiben kikelek magamból.

Értékelés: 10/1. Lehet, hogy még ez is sok neki?


UI: Akkor arról még nem is beszéltem, hogy egy nem fél pucér képet sem lehet összekukázni, max, ha levágom a fejét egy programmal...

2 megjegyzés:

  1. Teljesen egyetértek veled, bár az értékelésre inkább -1-et adtam volna. A videót nem néztem, csak elindítottam ezt a valamit, de szinte rögtön ki is kapcsoltam. Nem tudom, hogy ki tudja végighallgatni ezt, de engem talán még kínozni is lehetne vele. Szörnyű! Eddig sem szerettem Nicky Minajt, de ezután sem fogom...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én főleg azt nem tudom megérteni, hogy tudja valaki ezt hallgatni...hangja sincs...xD

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...