Nyári és őszi tervek

Mint már tegnap említettem, ma több frissel is jövök, bár nem mind lesz kritika, szerintem mindegyik jó lesz egy kis nosztalgiának. Nyáron ugye volt egy 10 részes pilotkritika-sorozat, ami hatalmas sikert ért el, így hamarosan érkezik az őszi széria első fele. A nyári szavazását hamarosan lezárom és nagyon örülök ám annak, hogy egy sorozat kivételével, mindegyiket megszeretettem valakivel. A legsikeresebb a Reign volt, ami nem is csoda, illetve sokan szavaztatok a Faking it-re és a 10 Things About I Hate You volt, amin igencsak meglepődtem, hiszen egy pár részes szériáról van szó. Az én kedvencemet hamarosan megtudhatjátok, hiszen idén is jövök a nyár legjobbjaival, aminek már tavaly is sokan örültetek.
Nyáron még ezzel fogok érkezni, illetve egy-két dologgal, de azok még nem biztosak.
Az őszi terveim közé, ugye a pilotkritika-sorozat további részei tartoznak bele, illetve több filmes kritika. Mivel már említettem, hogy költözni fogok, aminek már pontos ideje is van, mához két hétre, így abban a pár napban nem hiszem, hogy sok mindennel jelentkeznék, ha csak nem lesz előre megírt kritikám, minden az időtől függ. Bele kell szoknom, ráadásul az állandó német gondolkodás miatt fáradt is leszek, de igyekezni fogok. Időm még nem tudom hogy mennyi lesz, hiszen dolgozni megyek és nyelviskolába is járni fogok, de mindenről majd akkor tudtok meg dolgokat, ha már biztosak.
Szeretnék még több ilyen sorozatot is gyártani, ha lenne rá igény. Ezt akár a chatben is jelezhetnétek!
Szeretnélek titeket arra kérni, ha bármi óhajotok-sóhajotok volt/van, ide írjátok meg komiban, mert emlékszem, hogy chatban sokan írtatok, de mindent nem tudok visszakeresni, ha ide leírjátok, hogy kiről vagy miről szeretnétek kritikát, akkor amint időm engedi teljesítem a kívánságokat. Ami az oldallal kapcsolatos, azt is ide írjátok le, ha a dizivel van baj, vagy a szavazás hiány vagy bármi, akkor ezt szintén ide körmöljétek le!

Mellesleg a napokban elértem a 40000 látogatót, amiért nagyon hálás vagyok mindenkinek, aki legalább egyszer itt járt és segített elérni ezt a számot. Remélem hamarosan már az 50 ezernél fogok ennyire örülni! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...