Lenyűgöző teremtmények - 2013

Megnéztem egy elvileg jó filmet, ami után újból rájöttem, hogy, ami a nézőközönségnek bejön, az nálam semmit nem ér. A Lenyűgöző teremtmények a világ egyik legrosszabb filmjévé vált nálam és akkor majdnem végig is pörgettem, mi lett volna, ha meg is nézem?


Látszik, hogy nagy a költségvetése és, hogy a készítők valami nagyot akartak alkotni, de ez a visszájára sült el, ugyanis szinte nézhetetlenné vált, annyi baromság található benne. Először is: két órába akartak belesüllyeszteni egy baromi hosszú könyvet, az egész egy összecsapott zagyvasággá vált. Később úgy érzem, mintha lemaradtam volna az elejéről, amiben kifejtik, hogy mi is ez a film, ez olyan in media res* lett. Mintha húsz percet kivágtak volna és nem mutatták meg, hogy miről is szól a film, vagy kik ezek a lények, akik nem lényeg, hanem boszorkányok, így a címet sem igazán értem. Tehát két órába zsúfoltak bele egy ilyen terjedelmű művet és hát, röviden és tömören: ez nem jött össze.

A kivitelezéssel is vannak problémák, van, ahol még egész jól megoldották a számítógépes jeleneteket, de van, ahol annyira látszik, hogy nem eredet, hogy elveszti a varázsát és élvezhetetlenné válik. Arról nem is merek beszélni, hogy mennyire tehetségtelen színészeket szedtek össze.A lány még valahogy elmegy, de a csávó nem a tehetségéről híres, legalábbis ebben a filmben biztosan nem. A hirtelen szerelem egy ilyen csaj iránt, ráadásul teljesen értelmetlen volt, főleg, hogy előtte egy szőke cicababa volt a "csaja".

A végéről nem is nyilatkozok, ugyanis nem volt neki, ahogy elejét nem éreztem, úgy a végéről el is mondhatom, hogy eltüntették, vagy csak valaki nagyon béna volt és nem fejezte be. Sejtem, hogy a filmnek lesz/lett volna még része, de akkor sem nevezném ezt egy befejezésnek. A sztori ráadásul már annyira elcsépelt, hogy ezt úgy 10 évvel ezelőtt kellett volna elkészíteni, akkor még érdekesek is voltak a boszik, ma már a vámpír meg a vérfarkas a menő.

A filmnek egy pozitívuma volt, méghozzá a szinkron. Szerintem nagyon szépen eltalálták a hangokat, különösen tetszett a lányé, nagyon illett hozzá. Kiemelném még a csaj nagybátyját, aki egy remek színész lehet, bár nem tudom, hogy ki ő, ezek után figyelmet fogok rá fordítani.

Értékelés: 10/3. Még lehet, hogy sok is, de alapjáraton érdekes is lehetett volna, mondjuk egy-két év ráfordítás után, akkor azt mondom, hogy még élveztem is, de így egy unalmas sztorit kaptunk tehetségtelen színészekkel és összezsúfolt két órával.

*in media res=a dolgok közepébe vágva

2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Na, végre valaki, aki egyet ért velem. Olvastam a könyvet, az sem volt nagy szám, de, ha a filmet a könyv szerint csinálták volna meg, azt a hármast sokkal inkább megérdemelte volna. Nagyon sok mindent kihagytak, ha nem olvastam volna a könyvet, nem is értettem volna. Lena karaktere irritált, állandóan csak nyafogott, de legalább a filmben kevésbé. A filmbéli Ethan egyáltalán nem hasonlít a könyvbéli Ethanre, teljesen más személyiséget adtak neki. A második részét csak elkezdtem, de meg is untam. A többi rész fülszövege alapjában véve taszított.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! :) Ezek szerint nem mindenki volt oda annyira érte. :D Messze a mostanában megjelent legrosszabb film volt, ráadásul azt ki is felejtettem, de nem tudtam magamat beleélni az egészbe, így már végképp nem volt esélye nálam. :D Lehet, hogy sok volt az a 3-as? :P

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...