Pretty Little Liars: Újra a régi?

A cím kétértelmű lehet. Én arra céloztam vele, hogy a régi minőséget kapjuk vissza vagy megint csak egy régi rész, aztán az egész csak egy káosszá alakul meg plusz tizenöt ezer kérdéssel, amire majd soha nem kapunk választ. Nem tudom, hogy ez a rész valóban visszarepíti a sorozatot az első pár évad szintjére, de csak reménykedem benne, ahogy olyan sok rajongó teszi.


A rész végre fel volt építve, nem voltak benne túlzások, értelmetlen célzások és, ha nem spoilereztek volna mindenhol, akkor még nagyon jó meglepetés is lehetett volna, bár azért lehetett rá számítani, arra nem, hogy miként és hogyan fog megtörténni. Az biztos, hogy a rész Mona és Ali központú volt, még ha az utóbbi nem is kapott túl nagy szerepet az epizódban. Abban egyetérthetünk, hogy Alire mindig mindenki gyanakodott, de arra fogadni mernék, hogy mikor visszatér a sorozat, rögtön kapunk valami értelmetlen jelenetet, amiben kimagyarázzák az egészet, nehogy véletlenül idő előtt derüljön ki, hogy ki is -A.

Az egyetlen számomra jelentéktelen momentum, Toby balesete. Nem értem, hogy ezzel mire akartak kilyukadni. Számomra ennek nincs értelme, majd biztosan kiderül, hogy miért kellett ezt meglépni, de egyenlőre homály fedi nálam ezt a hülyeséget.
Spencer szála sem volt az igazi. Oké, letartóztatták, nem is tudom eldönteni, hogy melyik lány nem volt még börtönben. Ez megint annyira se füle, se farka dolog volt. Majd ez is kiderül....vagy nem. Ahogy nagyjából az egész sorozatban eddig minden, mert őszintén, nem sokat léptünk előre az első évadhoz képest és sok választ sem kaptunk, csak még jobban felhalmozták azokat.
Ezra és Aria jelenetei egy kis időkitöltőnek voltak jelen, de mivel a kedvenc párosom, így az én piciny szívemnek nagyon kellemes percek voltak. Toby és Hanna nem sok mindent tett a rész alatt, ahogy Emily sem. Igazából megint azt lehet mondani, hogy az utolsó pár perc volt az izgalmas, de igazából mindezek ellenére az egész tetszetős volt.


Én a gonosz Monát is tökéletesen elfogadtam, bírtam, hogy olyan kis őrült. Most, hogy a lányoknak próbált segíteni, látszódott, hogy nem azért tette, hogy nekik ártson, hanem Alitől félt. Azt hiszem az indokai tökéletesek voltak, nem találtam kifogást semmiben, kivéve, hogy az életben azért ilyen nincs. Tetszett, hogy végre az édesanyját is megismerhettük, remélem, hogy még találkozunk vele.
Ali továbbra is egy pszichopata. Hozzátenném, hogy Sasha sosem volt szimpatikus és egyre jobban kirajzolódik, hogy színésznek sem jó. Nem mondom, hogy nem megy el, de, hogy messze van a jótól, az is biztos. Igazából semmi alakítása, érzelmeket nem tud mutatni, ha kéne, akkor sem. Számomra egy tehetségtelen színésznő, de kövezzetek meg, ha nem így van, szerintem pedig igaz és Ali is egyre jobban idegesít ezzel a "veletek vagyok, de mégsem" hozzáállással és akkor a lányok még megbíznak benne. Ezek sem komplettek, az is biztos.

Mona halálát tökéletesen megoldották, bár az a paróka, ami -A-n volt, csak figyelemelterelés, hiszen az nem Ali haja volt az tuti, ráadásul csak félre akarnak vezetni, hogy azt higgyük Ali az, aki, pedig nem. A sikolyok, a vér és az egész eléggé hátborzongatóra sikeredett, bár megnéztem volna Mona harcát, ahogy próbálja legyőzni Alit(?). Az utolsó jelenet, mikor az autóban feküdt pedig tökéletes volt, bár a Jézus babának nem láttam értelmét és kicsit túlzásnak tartom, ez az én magán véleményem.
Ami még tetszett és nem is, az a lányok reakciója. Emily megint jóban lett a kis barátnőjével, olyannyira, hogy az ott is termett megvigasztalni a lányt. Caleb és Ezra érthetően volt ott, de feleslegesnek tartottam a rész eleji bevágást az utolsó percekből. Spencerre meg kíváncsi leszek, hogy mi fog történni, még ha hülyeségnek is tartom ezt az egész letartóztatós dolgot.

Értékelés: 10/7. Nekem tetszett, bár még mindig többet várok ettől. Tudnak WTF-momentumokat kreálni, akkor miért nem képesek végre egy olyan részt összehozni, ahol lerágom a körmömet, mint régen egy-egy résznél, mert ott sem volt mind tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...