Előadók és a legjobb dalaik #2

Ebben a cikksorozatban előveszek jó néhány énekest, akik már jó ideje a szakában vannak, de előfordulnak olyanok is, akik még csak most kezdtek zenélni, mégis van nem egy nagy sikernek örvendő daluk. Egy-egy előadótól, csak egy dalt emelek ki, ami az én személyes kedvencem. Szívesen várom kommentben a ti kedvenceiteket az énekesektől!




Selena Gomez - Come & Get It

Azt hiszem, hogy Selenánál volt a legnehezebb döntenem, hiszen őt ismerem a legjobban, ő volt a legnagyobb kedvencem mostanában (régen Britney). Ma is imádom a dalait, a kedvenc dalom az A Year Without Rain, de úgy gondolom, hogy a Come and get it az énekesnő legjobb dala, hiszen csodásan van felépítve, a dal is remek és a videó is tökéletesen passzol mindehhez. A Tell Me Something I Don't Now lenne még az a dal, amit imádok, de ő már egy régebbi alkotás. Neked melyik a kedvenc Selena dalod?



The Black Eyed Peas - Don't Phunk With My Heart

A BEP volt a kedvenc együttesem a régi szép időkben és úgy gondolom, hogy a Don't Phunk With My Heart volt a banda legjobb dala. Bár mára már kicsit unalmas, még mindig képes vagyok meghallgatni. Sajnos az együttes azóta már nincs együtt, vagy nem is tudom, a lényeg, hogy ez volt a legjobb daluk. Neked melyik a kedvenc BEP dalod?



Avril Lavigne - Let Me Go ft. Chad Kroeger

Nem lehet másik dalt a legjobbnak nevezni, mint a Let Me Go-t. Avril sajnos még a mai napig nem nőtt fel, lásd, Hello Kitty videó, viszont, amit a férjével együtt kreáltak lassan egy éve, az mindennél jobb. A felépítése, a hangzása és a videó is a legjobb, amit eddig Avril készített. Nektek melyik a kedvenc Avril dalotok?



Justin Timberlake - Mirrors

Az utóbbi években nagyon megkedveltem Justin munkásságát. A Mirrors a legjobb dal, amit valaha készített. Hozzátenném, hogy ismerem a többi dalát is, főleg a régebbieket, de úgy gondolom, hogy ez egy minőségi dal és mára már a világ egyik legjobb férfi előadója lett. Nektek melyik a kedvenc Justin dalotok?



Lucy Hale - Bless Myself

Lucy Hale a legtöbb ember számára még csak idén mutatta meg a zenei tehetségét, ám sokan nem tudják, hogy a modern Hamupipőkében is énekelt már, ahol előadta az eddigi legjobb dalát. Igaz, hogy nem a mostani munkásságához, a countryhoz hasonlít, a Bless Myself akkor is a legjobb dal, amit eddig az énekesnő előadott. Természetesen a mostani dalait is nagyon szeretem. Neked melyik a kedvenc Lucy dalod?

1 megjegyzés:

  1. Bár Selenát nem szeretem a Year without rain nagyon jó dal, nekem az a kedvencem.
    A Bep pályafutását sem követtem nagyon, de volt egy szám azt hiszem The time a címe, ami egy dirty dancinges dal eredetileg biztos ismered :D na szóval az nagyon szeretem. Avril régi dalait jobban szeretem de a Let me go az újabbak közül magasan a legjobb. Justint eddig nem nagyon hallgattam de nekem is a Mirror illetve még a TKO a kedvencem. :)

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...