Pretty Little Liars - Zuhanás a semmibe

 Már előre félek, hogy hogyan fog kibírni a sorozat még két évadot, hiszen előre berendelték a 6. és 7-et is. A legnagyobb baj az vele, hogy öt év alatt tulajdonképpen semmit sem haladt előre a történet. Ugyanott vagyunk és -A kilétére sem derült fény. Legalább a nézők számára kiderülhetne és nézhetnénk azt is, hogyan bánik el a lányokkal és egy pár háttér információt is megtudhatnánk róla, hogy mit és miért? Ennek így már kezd semmi értelme nem lenni, nem is csoda, hogy a nézettség már a minimum alatt van. Valamit ki kell találnia a készítőknek, különben felesleges lesz a 7. évad.


Az évad eleje nem volt vészes, bár szerintem az első rész nem volt az igazi, arról nem is beszélek, hogy a 100. részben nem történt semmi, csak az utolsó pár percben egy értelmetlen robbantás, ami megtörtént, de ott hagytuk és máig nem tértünk rá vissza. Ez a sok-sok szál, amit elindítanak és nem viszik semmire, ezek miatt kezd már káosszá válni az egész széria. A másik az, hogyha ezekre vissza is térünk, akkor évadokkal később, nem csoda, hogy azt sem tudom néha egy-egy szereplőről, hogy honnan is kéne ismernem, mert egyszer tűnt fel, valamikor az első évadban és nekem emlékeznem kéne rá négy év múlva is. Hát, nem tudom, hogy ti, hogy vagytok vele, de az én memóriám ennyi sorozat után már nem jegyez meg minden jött-mentet.

Az egyedüli érdekesség mostanában Hanna kiborulása Ali miatt. Ennek van értelme, bár szerintem jobban is beleáshatnánk a miértekbe, mert ez is kiforratlan. Spencer továbbra is az egyik kedvenc karakterem és Troian is remekül alakítja a szerepet. Emily nem volt a kedvencem és nem is lesz, számomra ő eddig nem tett le semmit a sorozatban az asztalra és olyan feleslegesnek érzem az egész jelenlétét, mégha Shayt szeretem is. Aria mindig is érdekes marad, főleg Ezra és a család miatt, ez az, ami Emilynek nincs meg. Sem egy érdekes szerelem, sem a családja nincs benne semmiben tulajdonképpen, hiszen Spencer és Melissa is benne van az egészben, az apa is elég gyanús, Hanna anyja is elég érdekes karakter tud lenni néha, Aria szüleinek külön története van, amit még csak nem is érzek feleslegesnek, viszont Emilynél semmi. Kezdeni kéne vele valamit szerintem. Aki kimaradt, az Ali és az őt alakító Sasha. Egyre jobban rájövök, hogy körülbelül semmi színészi vénája nincs a csajnak, szerintem nem tehetséges és bár az őrült Alit jól alakította, a jó még csak nem is érdekel, ilyen színészi játék miatt. Igaz, hogy láttam már különböző szerepekben, de még egyik sem győzött meg, nem is értem, hogyan tudtak alkalmazni egy ilyen fiatal és tapasztalatlan színészt egy ilyen szériába.

Jenna még mindig érdekes, az új csajt meg nem értem. Mindig hoznak a sorozatban új és új szereplőket, de miért kell mindegyiknek gonosznak lennie? Oké, hogy erről szól a sorozat, de ritkán fordul meg olyan új karakter, aki esetleg feltételezhetően a jók közül való. Mona továbbra is az egyik legjobb karakter és színésznek sem utolsó, az egyik húzóereje a szériának, már amikor kap egy-egy kisebb szerepet. Mostanában el vagy hanyagolva. Igazából az utóbbi részekben sem érdemleges nem volt, csak pazarolják azokat a 40 perceket. Semmi értelme így az egésznek, ha már elkezdtek egy új "bűntényt" akkor fejezzük is már be!

Értékelés: 10/4. Most már nálam is mély zuhanásba kezdett a sorozat, bár ettől függetlenül nem hagyom abba, ha már elkezdtem, akkor meg is akarom tudni, hogy mi, miért, mikor és hol, no meg, hogy ki -A?

2 megjegyzés:

  1. Teljesen igzad van! Én imádtam az elejn de már azért sem hagyom abba, hisz ha eddig néztem, izgultam legyen értelme! Nekem Aria a kedvenc, és Emily tényleg felesleges..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kiderülne, hogy ki -A, akkor oké, mert annak a következményeivel is el lehetne szórakozni vagy 1-2 évadig, de így semmi értelme.

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...