Albumkritika - Star Dance (Selena Gomez)

Nos, már tegnap letölthetővé tettem nektek az új Selena Gomez albumot. A Star Dance egy nappal a megjelenése előtt kiszivárgott és nem sokkal utána az alkotók úgy döntöttek, hogy feltöltik az iTunesra.
Az album első kislemezes dal a és videója a Come and Get It volt, ami még a tavasszal jelent meg. Ezt követte a Slow Down, amihez a klip már elkészült, de még nem jelent meg. Pár napja már az album egyetlen balladája is napvilágot látott. Ez a Love Will Remember, ami az egyik kedvenc dalom az albumról. Még a hétvégén kiszivárgott a Sad serenade is, ami elég jól sikerült szerintem.
Selena folyamatosan tette közzé az előzeteseket, hátha ezzel megelégszenek a rajongók, de sajnos (nekünk annyira nem sajnos) megjelent az egész album.Ám ez még nem minden, hiszen az album deluxe változatán összesen 25 dal lesz, így még egy Selena album meg fog jelenni hamarosan. Persze az új albumot képletesen értettem, de ha belegondolunk, az a 25 dal elférne két albumra is. :D

Első hallgatásra elég szokatlan az egész album, de egyre többet hallgatom és szerintem egész jó lett, sőt...
A címadó dalt hallhattam utoljára, mert azt tegnap letiltották, de ez lesz az egyik kedvenc dalom így elsőre, aztán ez még változhat. A háttérben lévő hegedű nekem nagyon bejött, ahogy az egész dal hangulata.
A Birthday is az egyik kedvencem lesz, bár így első pár hallgatásra mind a kedvencem majdnem, de tényleg nagyon jók. A Birthday egy egész dallamos és furcsa dal, de meg lehet szokni.
Van egy dal, ez pedig a B.E.A.T., ami nekem nem jön be. Annyira mű és feljavított az egész, hogy ez már nem is Selena dal, ennyi erővel bárki énekelhet és simán ilyen művé lehet tenni a hangját, nem tudom, hogy ezt miért kellett.
A Forget Forever a Rule The World dal tulajdonképpen, csak a címe változott meg, de ettől függetlenül nagyon szeretem. Végül is, ha azt nézzük, akkor már 5 szám jelent meg az album hivatalos közzététele előtt. :D
A Slow Downról már írtam kritikát, de azóta meg kell, hogy mondjam sokkal jobban megszerettem. Ez sem a megszokott dal, de ettől függetlenül szerintem egy egész más világ. Még a CD műfajától is egész más, ahogy a Come and Get It, ami még mindig a kedvenc számom Selenától, sikerült letarolni az A Year Without Raint. :P Szerintem ez a világ egyik legjobb dala és főleg az ázsiai beütés miatt.
A Like A Champion eleje egész "Man Down"-os volt. (A Man Down egy Rihanna dal.) Többszöri hallgatás után még jobban hasonlít, de nem hiszem, hogy másolás lenne, ha igen, akkor is tetszik, nem zavar a dolog. :D
A Music Feels Better egy egész más dal, mint ami az albumon van. Nem csak a hangzás, hanem a dallama. Egy nyári dal, ami nagyon vidám és szerethető. A Write Your Name nem lesz a kedvenc dalom, de nem rossz, főleg a refrén. Még lassabbnak is mondható a többi dalhoz képest, bár az album egyetlen balladája a Love Will Remember. Azt mondhatom, hogy ez az egy dal elég is egy lassú számnak. Persze minden albumra kell egy ballada, ahogy ide is, bár én nem vagyok oda értük, de ez tetszik és pont ide illik.
A Nobody Does It Like You nem az én világom. Persze hallgatom, mert nem rossz, itt is a refrén az, ami tetszik, de valahogy nem jön be a többi része.
Két dal maradt ki, ez az Undercover, ami az egyik legjobb dal az albumról. A refrén és az egész dal egy más világot mutat be. Persze a szövege is utalhatna a dologra, de ettől függetlenül is nagyon rejtélyes a dal. A másik, ami a legnagyobb kedvencem, persze csak első hallgatásra a Save The Day. Valahogy ez más és nekem nagyon-nagyon tetszik a hangulata és az egész dal. A refrén pedig fenomenális.

Hamarosan indul a Star Dance turné, ahova sajnos nem sikerül eljutnom, de remélem, hogy aki elmegy, annak hatalmas élmény lesz. Várom majd az élménybeszámolókat, akinek sikerül kijutnia a bécsi koncertre.
Természetesen arról is írok majd, mondjuk kontinensenként, e ezt még nem tudom, egyenlőre fájdítom a szívemet és hallgatom a dalokat, amiket nem hallhatok élőben. :P 

Az album értékelése: 10/9. Nem kap tízet, majd a deluxe változat, ugyanis nekem azok mindig jobban tetszenek, amik nincsenek rajta az eredeti albumon. Nem tudom, hogy miért van ez, de azok sokkal jobbak. Az egész album 1 dal kivételével fantasztikus. Lehet, hogy a B.E.A.T.-ot is megszeretem és a kedvencem lesz, sosem lehet tudni. Majd kiderül. :)

Nektek, hogy tetszik az album? Melyik a kedvencetek? Van olyan, ami nem tetszik? Várom a véleményeket! :)

2 megjegyzés:

  1. Nekem összességében az egész nem tetszik, mert nem igazán az én stílusom, bár a Love Will Remember egész jó, viszont Selena énekesi fejlődést meg kell dicsérnem, főleg, hogy tudja mi áll jól neki. Miley-val szemben a felnőtté válást is jobban, hisz ügyesen öltözik nőisen és a klipjeiben is visszafogottan szexis. Az album nálam 10/5 ér, de hozzáteszem, hogy nem az én műfajom ez a diszkó.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jól megfogalmaztad, amit akartam....:D De komolyan, a felnőttes dolgot is jobban csinálja, ráadásul tényleg tudja, hogy mire képes és nem is próbálkozik többel! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...