Kritika

Nem szokásom, de kíváncsi voltam egy olyan véleményére, aki kritikát ír blogokról. Oké, hogy én is kritikákat írok, de ezek sorozatokról és filmekről alkotott véleményem, a saját blogomról mindig mást gondolok, így megtettem ezt a lépést is. Nos, íme az oldal kritikája:

"Ennyi mindent!Egyszerűen nem bírok mit mondani.Hogy bírsz ennyi dolgot összeszedni a sorozatokról?! Tökéletes a blog! A kinézete nekem nem nagyon tetszik de nem a külső a fontos! Nagyon sok adat van összeszedve a blogodban.Nem csapongsz,pontosan írsz a fordítás is hibátlan.Ennyire egy összeszedett blogot! Nagyon mást nem is tudok mondani.erre csak egy szó van: TÖKÉLETES! csak így tovább:)"

Nagyon-nagyon köszönöm. Aranyos és rendes is az illető, aki mindezt leírta, ilyen visszajelzéseket szívesen várok, de egy rövidebb is megteszi! :D Mellesleg rossz kritikát is elfogadok, sőt, akkor fogok tudni változtatni. :)

Íme az oldal linkje, ha esetleg valaki szeretne kritikát kérni vagy épp fejlécet: http://iseeaworldinpink.blogspot.hu/
(Be is tettem a linkek közé! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...