ByeAlex - Nekemte

Megjelent az Eurovíziós dalfesztivál 10. helyezettjének és egyben a magyar képviselőnknek az új klipje. Szerintem a megszokott minőség és képi világ az, ami legjobban jellemzi a kisfilmet. 3 nap alatt már több, mint 100 ezren nézték meg a legnagyobb videómegosztó portálon, ami egy magyar előadónak nagy elismerés. Alex szintén úgy, mint a Kedvesem dalban, inkább verset mond, de ezt már megszoktuk az előző dalnál is.

Én megmondom őszintén, hogy már megszoktam, amit ő csinál és egyre jobban szeretem. Remélem, hogy viszi tovább ezt a stílust, mert ő az egyedüli az országban, aki ezt csinálja és, ahogy elnézzük, a külföldieknek tetszik, ha már nekünk nem is, ami szerintem szégyen, de ez van.

A videó értékelése: 10/7. Nem a legjobb, de nem is rossz. Már várom a következő versikét. :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...