Új kinézet + fejléc

Tudom, tudom. Most cseréltem kinézetet, de valahogy nem jött be, gondoltam csinálok egy fejlécet, de nem vagyok egy profi, úgyhogy egyenlőre ilyen, aztán majd készül a következő, akkor már talán bele is jövök. :)
Remélem azért valamilyen szinten nektek is tetszik. Egyedül a fejléc háttérszíne nem tetszik annyira, de majd csak megbékélek vele. Amúgy nem akartam semmi extrát, tehát azért is lett ilyen egyszerű. A virágokkal egy kis nyarat is bele akartam vinni, remélem sikerült. Amúgy a logók, mind-mind a sorozat és a film logói, Deminek és Taylornak viszont az aláírását tettem be. Tehát van egy kis film, sorozat és zene is benne. :)
Várom a véleményeket! :)

UI.: Köszönöm a több, mint 3000 látogatót, ezt az ezret megcéloztam kevesebb, mint egy hónap alatt és sikerült is, tehát most 3 hét alatt kéne teljesíteni. Segítetek? :) 

Aki esetleg cserét szeretne, az vagy chatbe vagy itt komiba jelezze! :)

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Nagyon tetszik az új kinézet, egyik kedvenc színem ^^
    Ahhoz képest, hogy először csináltál ilyet szerintem nagyon jól néz ki a fejlécet... a Harry Potter nem tudom, hogy jött a képbe... azt valamikor elmagyarázhatnád... a többi tetszik :D
    remélem sokáig megmarad ez az új kinézet!

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Harry Potter úgy, hogy az egy film és nem jutott hirtelen másik eszembe, amit sokan ismernek és még logója is van...:D Mivel sorozat és zenész is felkerült, nem akartam a filmeket is kihagyni. :D

      Törlés
  2. Ez nagyon jó lett :D A fejléc jól illik a háttérhez. Ügyesen megcsináltad :D

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...