Selena Gomez - Slow Down

Megjelent Selena Gomez új klipje. Bár sajnos előbb kiszivárgott, én csak a hivatalos oldalon néztem meg, mert előtt nem voltam itthon. Tetszik az összkép. Párizs, disco, kocsi és utcák. Igazán egyedi videó lett. Bár úgy gondolom, hogy az énekesnőnek lett ennél jobb klipje is, illetve jobb dala is van, ennek ellenére szerintem nagyon jól sikerült. Aki nem vette észre, a vége fele van egy kis Psy beütés is, főleg a tánc miatt, de elnézzük ezt neki. :D
Egy dolgot nem értek, azon kívül, hogy néhány képkocka bemutatja Párizst meg sem jelenik a város, ezért miért kellett odautazni és ott leforgatni a klipet? Nem értem a logikát, de nem is nekem kell igaz? :D


A videó értékelése: 10/7. Mivel új, ezért elfogult vagyok, illetve azért is, mert ő Selena, de valljuk be, lett ennél már jobb is, de azért megérdemel egy hetest.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...