Eladó hatalmas mennyiségű poszter

Hát igen, nem szoktam ilyet kiírni, de már dugig vagyok velük. Nagyjából mindenkiről van valamim, akikről több van, azok a következők:

-Avril
-Britney
-Linkin Park
-Harry Potter
-30 seconds to mars
-Forma 1
-Vámpírnaplók
-Odaát
-Rihanna
-Madonna
-Miley Cyrus
-Demi
-HSM szerplők: Zac, Vanessa, Ashley
-STB...

Ez csak töredék, de nem tudok mindenkit felsorolni. Újságaim is vannak, amik eladók. pl. Barvo, Bravo Girl, Joy, Cosmo stb...régebbiek és mostaniak is. Akit érdekel bármelyik, az írjon ide kommentet, vagy a kurrek@citromail.hu - ra. Nem adok semmit sem drágán, ha többet rendelsz még olcsóbb, csak azért szeretnék megszabadulni tőlük, mert rengeteget gyűjtöttem régen össze, és most egy kis pénz sem jönne rosszil belőle! :)

Tehát, akit érdekel, az írjon nekem! :)

4 megjegyzés:

  1. a vámpírnaplos poszterek érdekelnének de én szlovákiában lakom írj nekem erre az emailre kelly-kelly@centrum.sk koszike :)

    VálaszTörlés
  2. Írtam! Ha egyáltalán még aktuális :/

    VálaszTörlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...