Glee - 1. évad

Kivégeztem a Glee első évadát. Soha egy részt sem láttam belőle mostanáig. Sok szereplő van, akit lehet szeretni és van, akiket nem. Teljesen egyszerű a sorozat, jók a zenék, de a történeten van még mit csiszolni. Van sok hibája a sorozatnak és van benne rengeteg jó dolog is.


Először is, nem igazán bírtam neveket megjegyezni. Annyira sok szereplő van, hogy képtelenség ennyit megtanulni. Felismerem a srácokat és van, akit meg is tudtam jegyezni, hogy ki is ő, de 4-5 névnél több nem is jut az eszembe. Lea karaktere Rachel annyira irritáló volt az elején, hogy alig bírtam nézni őt, de valahogy megszerettem, bár még mindig irritál néha a folyamatos okoskodásával és az egója is az egekben van, ami szerintem nem egy jó tulajdonság. Finn karaktere nagyon tetszik, aranyos, kedves és figyelmes és képes beleszeretni egy ilyen csajba, mint Rachel. Most már tudom, hogy Cory tényleg tehetséges volt.
A tanárok részleget annyira nem szeretem, kivéve a Glee vezetőjét és a vörös hajú, állandóan tiszta csajt. Őket még lehet kedvelni, de a többi nélkül meglennék, az egyszer biztos.

A sorozat zenéi mindig jókor vannak jó helyen. Tetszik az, ha egy részt egy előadóra építenek, mint Gaga és Madonna. Ez szerintem egy szuper ötlet, de néha vannak olyan számok, amik egyáltalán nem illik bele a Glee stílusába és sokan nem ismernek, ami persze annak jó, aki eredetileg énekli, mert többet felkeresik a dalát, de néző szemmel nem szeretünk olyat, amit nem ismerünk. Legalábbis én nem.


Beszéljünk magáról a történetről. Engem nagyon zavar, hogy sablonos és hihetetlen. Többször perdülnek úgy táncra, hogy csak nekiállnak és minden tökéletesen és egyszerre megy. Ez számomra zavaró tényező és az, hogy hirtelen egy-két dolog előtűnik egy-két részben, azt is nagyon rosszul oldották meg. Hiszen, mikor Rachel egyik részről a másikra belezúg a tanárába, aztán se előtte, se utána nincs ennek nyoma, vagy épp ugyanez Puchhal. Annyira illúzióromboló az egész.

Az évad értékelése: 10/6. Kövezzetek meg, de nem ez lesz a kedvenc sorozatom. A hatos is a maximum, amit adnék rá és azt is csak a zenéknek köszönhetik. Tovább fogom nézni és kíváncsi leszek, hogy mit hoznak ki még a dologból, mert a szereplőket szeretem, nincsenek benne se tehetségtelen énekesek, se színészek, mind-mind tökéletesek a szerepükre.

4 megjegyzés:

  1. Hát nekem ez a kedvenc sorozatom és szerintem jók az ismeretlen dalok. Nem értek egyet veled de tetszett ahogy megírtad a kritikát :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Engem csak az zavar, hogy nem tudom velük énekelni. Persze vannak olyan ismeretlen dalok, amik jók és utána is nézek, de a legtöbb nem, de közi, hogy írtál. Nem vagyunk egyformák! :P

      Törlés
  2. Hát igen :) amúgy most írok neked elöször ehez a részhez de nagyon tetszik a blogod.a sorozatokhoz nem nagyon tudok hozzászólni csak a pllt nézem azok közül amikröl írsz.és nagyon köszönöm nélküled szerintem meg se hallgattam volna selena albumot.nagyon tetszik.nekem a sad serenada és a save the day a kedvencem :) és majd írd meg légyszi hogy a továbbiakban hogy tetszik a glee. Ugye nekem kedvenc(egyik) de öszintén néha már én is unom :) és a komikat s. ként fogom aláírni hogy tudd én vagyok az a 'glee imádó' :)s. És az elözöt is én írtam de gondolim ez már leesett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Annyira jó ilyeneket olvasni. Nekem kellenek a pozitív vagy a negatív vagy akármilyen visszajelzések, mert azt hiszem, hogy senki nem olvas, annak ellenére, hogy naponta vagy 100-an néztek be. :P Én köszönöm, hogy olvasol és írsz nekem vissza. Szeretem megszerettetni másokkal azt, amit én is nagyon szeretek, mert, ami nem , arról úgyis megírom, ha nem tetszik. Nem szoktam akkor sem isteníteni valakit, ha ő a kedvencem és épp nem tetszik, amit csinál.
      Köszi, hogy írtál és várom a további kommentjeidet! :)

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...