Tuti Gimi - A célban

Nos, elétkezett a Tuti Gimi utolsó évada is számomra, de előtte még befejeztem a 8. évadot, ami még mindig hozza a minőséget. Persze vannak olyan szálak, ami felesleges, mindig is voltak és lesznek is, de szerintem ez számít a legkevésbé.

Az évadok során sokat megtanul az ember, ahogy én is. Nem egy tipikus sorozat és nem hiszem, hogy csak a tiniknek lenne való. Kevés ilyen csodás szériát találni. Az igazat megvallva, szeretem a hosszú és ehhez hasonló sorozatokat.
Brooke és Julian végre összeházasodtak, bár elvileg nem lehetett volna gyermekük, így is együtt maradtak. Julian egy igazi férfi, minden tekintetben, valami ilyen férfi van még a világon? Mert akkor nekiállok keresni, de sajnos eddig csak olyanokkal találkoztam, akik meg sem közelítik a férfit.



Térjünk vissza a gyermek kérdésre. Bár nem lehett volna nekik, mégis összejött, ráadásul nem is egy, hanem rögtön kettő is. Ikrek. Várom, hogy milyenek lesznek az utolsó évadban. :)
Nem tudok a kettejük kapcsolatára jó szót, csak, hogy tökéletes. Persze ők is veszekszenek, de az a pár nem tökéletes, aki sosem teszi ezt. Mellesleg a két pici nagyon édes és, bár nem az igazi gyerekeik, kicsit hasonlítanak a szüleikre. :P Brooke és Hayley újra megnyitották Karen kávézóját és mindent úgy csinálnak ahogy kell. Az igaz, hogy a 4. évad elején féltem, hogy New Yorkba helyeződik a sorozat és el is akartam pártolni tőle, de szerencsére mindenki visszatért Tree Hillbe, mert ezt így kell. ez az otthonuk.

Hayley és Nathan kapcsolata még az első évadban kezdődött és azóta is nagyon jól megvannak, kisebb-nagyobb vitákkal persze. Azóta megszületett Jamie és az új jövevény, Lydia. Mind a ketten nagyon édesek. Hozzátenném, hogy Jim-Jam nélkül nem is lenne az igazi a sorozat. Nagyon eleven és szerethető a srác. :)
Hayley is megvalósította az álmait, ami az éneklést illeti és Nathan is bejutott az NBA-be, így már csak a gyerekekkel foglalkoznak, bár nagyon fiatalok, szerintem ez így van rendjén. Csodás az életük és kicsit irigy is vagyok rá.

Ott van még Clay és Quinn is. Még mindig csodálkozom, hogy nem házasodtak össze, majd az utolsó évadban. :P Gyerekeik is lehetnének és akkor már tökéletes lenne az ő életük is. Dan még mindig szerepel a sorozatba, ha ritkán is, de itt van. Chace és Alex szerelmi szála először furcsa és értelmetlen volt, olyan időhúzós jellegű, de megszerettem őket együtt és jót tesz a sorozatnak Alex karaktere. Hiányolom a Lucas és Peyton párost. Hiába akarják pótolni szereplőkkel akkor is ők voltak az álompár és Chad volt az egyik főszereplő. Szomorú, hogy nincsenek itt, de most már mind egy. Azt hiszem élvezem az utolsó évadot. :D

Az évad értékelése: 10/8. Az utolsó rész nagyon bejött és volt még néhány, ahol csak pergett az idő és nagyon jó volt nézni, de sajna akadtak olyanok is, amelyek nem a sorozathoz méltóak voltak. Megyek és nézem az utolsó évadot. Szerintem még a hétvégén befejezem. :D

Aki esetleg tud ehhez hasonló sorozatot, az írhatna nekem komiba. (Szívek szállodája, Hetedik Mennyország, Gossip Girl megvolt.) Kizárólag hosszabb sorozatok érdekelnek és olyanok, amihez van szinkron, de nem feltétlen fontos, hogy legyen. :)

12 megjegyzés:

  1. Én így hekyből a Narancsvidéket javasolnám, meg a 90210-et - nem a felújított. Az a régi nyomába sem ér.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Narancsvidéket én is terveztem, de még nem találtam meg torrenten magyarul, így az még várat magára. A Beverly Hills-t a régit láttam azt szerettem is, az újjal meg úgy vagyok, mint az OC-vel, nincs fent torrenten magyarul. Bár angolul is nézek szívesen, de most nincs kedvem...:D

      Törlés
    2. Ez ugyan nem torrent, hanem online nézhető, de magyarul van fent végig. Én is itt nézek sorozatokat.
      http://www.sorozatbarat.hu/video/series/530/A_narancsvidek_online_sorozat

      Törlés
    3. Ja, csak nekem az online nézés nem sikerül soha. Akadozik az egész és be sem tölt...:/ Ez az egészben a rossz....akkor egy csomó sorozatot tudnék nézni...:D

      Törlés
    4. Vagy várd meg míg betölt(esetleg ha sok töredékfájl, meg elavult fájl van a gépeden menj rajta végig CCleaner-rel, meg egy vírusírtó végignyomása sem fáj), vagy válts kiszolgálót. Elvégre az oldal amit belinkeltem neked, összeszedi a linkeket ahol a részek vannak, és az gyakran több fájlmegosztón is fent van. Ha egy link rossz, az oldal adminnak mailben lehet jelezni. Meg a frisseket is kijelzi az oldal.

      Törlés
    5. Tudom, mert ettől függetlenül van, hogy felnézek erre az oldalra. Amúgy most volt újrarakva a gépem egy informatikus által, tehát nem a gép baja, hanem a netemé, ugyanis erre néha elmegy, mert nagyon alacsonyan vagyunk és nem mindig van térerő. Ezzel sajnos meg mondták, hogy nem tudok mit csinálni, a régi neten sem tudtam nézni, mert nem tölti be, ugyanis néha elmegy a net és akkor hiába töltött be félig. :)

      Törlés
    6. Nálunk volt és van olyan, hogy egy vagy több napra elmegy, utána egy darabig van. Meg szaggat, stb..Viszont erre azt mondom, ez a kiszolgáló sara főleg, meg a földrajzi adottságé.

      Törlés
    7. A földrajz adottságom nincs meg sajna, mert völgyben vagyunk.....:/ :D Most megint megpróbálom, hátha tudok nézni 1-2 részt..:P

      Törlés
  2. Én ajánlom neked az Odaát-ot!!!!
    4. vagy 5. évadig meg van szinkronosan most már... :D
    Tudom, hogy te is imádnád, ahogy én is...
    Team Dean forever... ;) <3
    u.i.: Imádlak drága és nem hagyhattam ki ezt! :P

    xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most mondjam azt, hogy alapból el sem akartam kezdeni. Csak ti vettetek rá, de nem jutottam el az első évad végéig sem. Meg fogsz kövezni, de nem kötött le....egyedül Dean az, aki néha vicces és amúgy izgi is, de csak a te kedvdért befejezem legalább az első évadot! :D

      Törlés
  3. Azt hiszem kell folytassam már a Tuti gimit. Nekem régen nagy kedvencem volt a Bűbájos boszorkák. A Dr Who-t hallottam, hogy jó még, bár én nem láttam. Így jártam anyátokkal is jó, de nekem a Jó barátok marad az örök kedvenc. Én a tv-ben néztem még a krimi sorozatokat. A Mentalista nagyon tetszett és a Dr. Csont, Gyilkos elmék, meg szinte a legtöbb, csak mostanában nem nagyon TV-zek. Amit még régen néztem a Hősök, Smallville. Több most hirtelen nem jut eszembe, pedig sok sorozatot néztem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Smallville egy-egy részét láttam, de az egészet nem, most kezdem majd el. A Boszik máig az egyik kedvencem, ha nem a kedvenc...:D A krimiket is szeretem, de abból egy nap egy is elég, nem azért, mert durva, hanem, mert amúgy sem ülök meg sokáig a seggemen, az meg annyira nem köt le, max., ha hulla vagyok! :D

      Törlés

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...