Hart of Dixie - Pilot

Nos, sikerült megnéznem a Hat of Dixie első részét és meg kell, hogy mondjam megtetszett. Érdekes és nem gondoltam volna, hogy a főszereplő Dr. Hart ilyen személyiség. A képekből és arról, amit hallottam a sorozatról, azt hittem, hogy egy kedves személyiség, ezzel ellentétben egy kibírhatatlan nő, aki munkamániás, nem is kicsit.



Mivel a névmemóriám borzalmas, neveket nem tudok említeni a főszereplő csajén kívül. Mindegy, időm, mint a tenger, ha azt nézem, hogy a sorozatból nem egy évad van. A sorozatot a nővérem ajánlotta, mert úgy gondolta, hogy nekem való, hisz szeretem a Gilmore Girlst, első ránézésre hasonlít, hiszen egy kis város és mindenki ismer mindenkit és több kisebb dologban is hasonlít egy rész után. 
Azt furcsának találom, hogy már a Pilotban megtudtuk, hogy miért is hagyta a csajra a Doktor Úr a rendelőt, más sorozatokban ez legalább 2-3 évad, míg egy ilyen kiderül. Nem tudom, hogy ez most jó, vagy nem, de remélem, hogy a sok titok, mai majd lesz ugyanilyen gyorsan kiderül. 

Sok minden nem derült ki az emberekről, de az borítékolható volt, hogy, aki a dokinőt felvette és bevitte a városba, annak van egy barátnője, aki olyan, amilyen. Nem igazán akarok csúnyát írni, de azt hiszem megvan az utált karakter, aki soha nem fog megtetszeni. Az biztos, hogy a dokinő és a pasi egy idő után összejön, hiszen nagyon izzik a levegő, de a szomszéd pasival is jól kijön, főleg részegen. :D

Nem igazán néztem meg előre, hogy miről szól az első évad, illetve a többi, mert nem akarom lelőni a poént, de remélem, hogy aki nézi, vagy nézte a sorozatot, annak tetszik, mert nekem igen. :P

A pilot értékelése: 10/7. Nem volt rossz az első rész, de sok minden kiderült, ami szerintem ráért még volna, illetve van egy-két hiányosság nálam, de már töltöm az első évadot és kíváncsi leszek a folytatásra.

Aki nézi a sorozatot, annak mi a véleménye róla, a további évadok is jók?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Rólam

Rólam
Üdv kedves idegen! Ez az oldal a kritikák világába reppent téged, ahol találsz véleményt sorozatokról, filmekről, zenékről és könyvekről is. Emellett napi szinten osztok meg bulvárhíreket és egyéb gondolatokat. Ha kíváncsi vagy a véleményemre, akkor tarts velem! click here →

Látogatók

Cikkajánló

Kiemelt bejegyzés

Eurovision 2018 - Mennyi esélye van az AWS-nek?

Már közel két hónapja annak, hogy eldőlt ki képviseli hazánkat az idei Eurovíziós dalfesztiválon. A lisszaboni elődöntőre az AWS-t küldték ...